Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku vinkata mistä löytyisi kantikasta vaaterekkitankoa?

18.02.2008 |

Normaalia pyöreää profiiliahan löytyy joka kaupasta, mutta pitäisin enemmän kantikkaan muotoisesta tangosta. Pituutta tangolle tulee jossain tapauksessa jopa 2m (vaatehuoneen koko seinän mitalle), joten tämä asettaa rajoituksia. Lyhyempiä tankoja olen kyllä löytänyt jo. Ja tokihan tanko tuetaan yläpuoleiseen hyllykköön tms. esim. keskeltä, jos se on noin pitkä.

Olen vaan yhdessä taloesittelyssä nähnyt tuollaista tankoa, mutta siitä on jo muutama vuosi aikaa niin yhteystietojen saaminen on kyllä vaikeaa sitä kautta.

Mahdollisesta avusta etukäteen kiittäen,

Katinka

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattelevat (painokuormaa vastaanottavat pisteet) kohdat osuvat kulmiin, joten vaatii henkariltakin jo hyviä ominaisuuksia. Lisäksi esim. takin tulee olla tasapainossa henkarilla, ettei kiepsahda tangolla vioon (esim jos toisessa taskussa on painavaa --avaimia, rahapussi jne).

Ainakin tahgon tulisi olla kapea, ettei kulmien vaikutus olisi voimakas. Itse en ole koskaan nähnyt kantikasta tankoa. Kapea alimiinitanko ei ehkä kuitenkaan toimisi, koska menee herkästi notkolle.

Kuinkahan puutanko toimisi tässä asiassa?

Vierailija
2/2 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näyttäisi siltä että siitä on kyllä kulmat pyöristetty, eli siinä mielessä varmaan ihan toimiva. Muistan esittelystä vaan sen verran että kyseiseen taloon oli tullut kiintokalusteet jostain pienemmästä puusepänfirmasta, joten jäljittäminen aikas vaikeeta... Jos joku vielä olisi sattunut näkemään tälläisiä niin edelleen voi vastata.

Keittiömaailman Estrade-mallistosta löytyy kyllä tuollaista tankoa, mutta mitat on tarkoitettu lähinnä vaatekaappien sisään, eli ovat jotain metrin paikkeilla suunnilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi