Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään, joka ei käy päivittäin suihkussa?

Vierailija
17.02.2008 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
42/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mua yrjöttää likaset haisevat ihmiset! Tukat paskasina ja pershiki haisee vaatteista! YRJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Ihoa voi rasvata, jos kuivumista pelkää. Sitäpaitsi kunnon ihonhoitotuotteisiin kannattaa ja PITÄÄ panostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos läskit on tiellä. On vaikea levitellä tai mahtua koko pöntölle.

Vierailija
44/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksetkin niillä on sen näköiset, että eipä ole pesty pariin päivään. Pahinta on se, että kun ne käy veskissä, ei sinne pysty menemään heidän jälkeensä, sillä se karmea muhineen alapään lemu on todella kuvottava.

En ikinä ottaisi miestä, joka ei käy joka päivä suihkussa ja huolehdi hygieniastaan. Pelkkä alapään pesu ei todellakaan riitä.

Kun tätä ketjua lukee, ei ihmettele enää yhtään, miksi on niin paljon aviosuhteessa olevia, jotka eivät saa säännöllistä seksiä. Kuka sellaista törkypesää viitsii rakastella. Yökkkk.

Vierailija
45/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

peseytyä kunnolla ja suihkun jälkeen levittää vartalovoide. Se on arjen luksushetkiä, kun saa olla ihan yksin suihkussa =)

Jos joskus jää suihku väliin, mulle tulee kyllä psyykkisesti likainen olo, vaikkei oikeasti niin olisikaan.

Vierailija
46/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni. Meidän kummankaan iho ei kestä moista läträämistä. Lapsellani on hyvä iho, joka alkoi osoittaa atopian oireita, kun tunki isänsä kanssa suihkuun joka aamu. Kun jokapäiväinen lotraaminen lopetettiin, iho-oireet katosivat sen siliän tie. Kysykääpä ihotautilääkäreiltä, mitä mieltä ovat päivittäisestä pesemisestä? Ja kyllä, minä osaan käyttää ja käytän bidesuihkua päivittäin ja kainalot on helppo huuhdella tarvittaessa, en tosin ole kova hikoomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä