Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään, joka ei käy päivittäin suihkussa?

Vierailija
17.02.2008 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn suihkussa 2-3krt viikossa ja lisäksi pesen alapään käsisuihkulla joka aamu. Kainalot pesen lähes joka aamu. Meidän pienet lapset käy kylvyssä 2krt viikossa ja lisäksi heiltä pestään pimppi joka ilta. En näe mitään syytä jokapäiväisiin suihkuihin, jotka vaan kuivattavat entisestään muutenkin kuivaa ihoa.

Vierailija
22/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka toinen päivä suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itseni.

Vierailija
24/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kotona ollessa käyn ehkä 2-3 kertaa viikossa. Tietenkin kriittiset paikat tulee pestyä joka päivä. aivan järjetöntä käydä joka päivä suihkussa ellei ole just joku hikinen työ.

Vierailija
25/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen iho ja turhaahan se on muutenkin!

Vierailija
26/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoiko joku muka pesukertojaan toisilleen kaveriporukassa?

" Muuten hei,mä kävin taas eilen suihkussa!"

Vierailija
27/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paikka erikseen=)

Te herkkäihoiset - eikö ihonne muka kestä pikasuihkua edes ilman pesuaineita? Minä en voi käyttä suihkusaippuoita (iho menee rikki), mutta kyllä tosiaankin käyn suihkussa joka päivä.

Vierailija
28/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn suihkussa vain tarvittaessa eli liikunnan jälkeen (3-5 kertaa viikossa). Jos en liiku yhtään niin joka kolmas päivä.

Vierailija
29/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tunnen näitä hajuherneitä myös IRL :(

Vierailija
30/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä on työlästä pestä pimppa, kainalot ja varpaanvälit jossain vessan lavuaarissa. i]

Vierailija
31/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuisia kavereitani ja heidän perheitään.

Meillä saunotaan kunnolla kahdesti viikossa, lisäksi jos on harrastettu jotain hikeennyttävää, niin suihkussa luonnollisesti hikoilun jälkeen.

Kesäisin suihkuun vaikka joka päivä kun hikoillaan.

Suihkussakäynniksi en laske sitä että päivittäin pesee alapään, kasvot jne.

Vierailija
32/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käy nopeammin ja helpommin. Ilman pesuaineita ei ihokaan mene rikki.

Vierailija
33/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:56

Vierailija
34/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sitten arvosta miestäsi?

Minäkin olen kotona lasten kanssa, mutta kyllä minä huolehdin siitä, että tuoksun puhtaalle. Teen sen ennenkaikkea itseni vuoksi, mutta myös siksi, että arvostan miestäni. Hänestä ei varmaankaan olisi kiva illalla kömpiä hieltä haisevan vaimon viereen...

En kylläkään käy jokapäivä suihkussa, mutta kuulun näihin, joista on ihan helppo ne kainalot pestä lavuaarissa ja alapää käsisuihkulla. Suihkussa käyn joka toinen päivä...

Vierailija
35/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi bussissa haisee niin pahalle. Ihon kuivuminen on tekosyy!

Vierailija
36/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päivittäin pesee alapään ja kainalot sekä jalat, niin mikä ihme siinä vielä haisisi, minkä takia ehdottomasti tarvittaisiin päivittäisiä suihkuja.

Minä käyn yleensä saunassa lauantaisin ja keskiviikkoisin, sen lisäksi käyn suihkussa 1-2 kertaa viikossa. Ja en todellakaan haise pahalta.

Vierailija
37/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein teette, että saatte itsenne haisemaan jo yhdessä päivässä? Jos ei ole kuuma kesä tai en käy urheilemassa tai tekemässä jotain fyysisesti raskasta työtä, en todellakaan päivässä ala haista.

Käyn kyllä yleensä joka toinen päivä suihkussa, kun tukka rasvoittuu, mutta muuten pysyn kyllä jokseenkin puhtaana monta päivää ilman peseytymistä. Ei ole tapana kieriskellä maassa ilkosillaan...

Vierailija
38/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nainen saa paikkojaan kunnolla pestyä. Sitten sitä vettä on joka saamarin paikassa, jonka johdosta saa sitten tuhlata puoli vessapaperirullaa, jotta saa itsensä kuivaksi.

Olen siis edelleen sitä mieltä, että helpompi käydä suihkussa. Tulee ne kainalotkin pestyä samalla.

Vierailija
39/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittely=D onnistuu hyvin pöntöllä istuessakin, pesen ainoastaan intiimialueen joten vettä ei roisku minnekkään muualle ja näin ollen kuivauskin sujuu ihan muutamalla wc-paperin palalla.

Mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
40/46 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aamulla on pakkasta niin pesen vain hiukset ja kainalot lavuaarissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi