Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ihan ok palkka suhteutettuna työhön?

Vierailija
17.02.2008 |

Olen vientisihteeri. Työni on hektistä, siihen kuuluu paljon vastuuta ja työnkuva on todella monipuolinen. Kaikesta pitää tietää paljon ja suuri osa asioista on sellaisia, että ne oppii vain kokemuksen kautta. Koulutukseni on kaupallinen (AMK) ja puhun sujuvasti englantia sekä ruotsia, joita työssäni joutuu käyttämään päivittäin.

Palkkani on 1800 euroa ja suunnittelen vakavasti työpaikan vaihtoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon summaan olisin tyytyväinen. Ap

Vierailija
2/7 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävistäni esim. liukuhihnatyössä saavat suuremman palkan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä metsäteollisuusdessa saisit noin 2200-2400 e/kk, jos työkokemusta alle 5 v.

Vierailija
4/7 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota palkankorotus puheeksi tai vaihda työpaikkaa!

Vierailija
5/7 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös assistentti, työ vastuullista, pitää tietää eri osa-alueista paljon, työskentelen pitkälti englannin kielellä. Palkka lisineen huikeat 1730e, ei todellakaan vastaa työmäärää ja ammattitaitoa. Koulutukseltani olen myös tradenomi.

Hmmm, minneköhän sitä hakisi töihin? Olisin muuten ihan tyytyväinen työhöni, mutta palkka ja firman tarjoamat " edut" ovat todella surkeat.

Vierailija
6/7 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palkankorotus ei tule kuuloonkaan, firman käytäntö. Eli siis työpaikan vaihto edessä, kun vaan tietäisi minne hakea.

Vierailija
7/7 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samassa jamassa, vaihdoin työpaikkaa yksityiselle puolelle ja palkka nousi ihan eri tasolle. Työtehtävät kuitenkin lähes samat, eli työn määrä/vaativuus ei ainakaan mun tapauksessa ollut syy palkkaeroon, vaan ihan työnantajan näkemys. Entinen piti tradenomeja merkantti tai merkonomi tyylisinä, ts. niputti kaikki alalla työskentelevät naiset " sihteeriköiksi" . Miehet vastaavalla koulutuksella nostaa palkkaa helposti yli 3000e, mutta minkäs teet. Sukupuolenvaihdosta en ainakaan vielä ole suunnitellut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme