Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään kenen ihon hormoonikierukka on pilannut???

Vierailija
16.02.2008 |

Mulla ollut hormoonikierukka reilu vuoden ja sain siitä kiitokseksi kamalan aknen...Onko kohtalotovereita??? Miten hoitaa? onko muuta mahdollisuutta ku poistaa kierukka????????????

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun atooppinen iho on ollut parempi kierukan asettamisen jälkeen, nyt kun tuli mietittyä. Voiskohan sit siitä johtua.

Vierailija
2/5 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iho parempi kuin ikinä. Kierukka ollu 1,5 vuotta. Näköjään tosi yksilöllistä. Ihmettelen vaan kun hormonivaikutusta mainostetaan niin paikalliseksi... Mulla tosin paino noussut. :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, kamala akne selässä ja kasvoissa... otettiin pois kierukka!

Vierailija
4/5 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka ollut reilun vuoden ja olen saanut aknen. koskaan ennen ei ole ollut, ei edes teini-iässä. mulla on aika atooppinen iho ja sitten siihen vielä tämä akse niin voi jessus- vaikuttaa elemänlaatuun jo todella. Olen ens viikolla menossa otattamaan tämän pois. en haluaisi sitä pillereiden popsimista taas kun on tottunut tähän ehkäisyn helppouteen kierukan kanssa mutta aion nyt kuitenkin aloittaa taas diane nova pillerit ihan vaan siksi että saan tämän ihon kuntoon. mulle on jo tullut arpiakin naamaan :(

Vierailija
5/5 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut ihoa sitten käymällä kosmetologilla ultraäänihonpuhdistuksesta ja koittanut pitää hyvän huolen ihosta, puhdistaa jne.

Kyllä iho onkin hyvässä kunnossa jonkin aikaa kosmetologilla käynnin jälkeen, mutta sitte niitä finnejä alkaa taas pukata.

Oon miettinyt, että pitäskö se kierukka sitten kokonaan poistaa. Ku mitä hyövää käydä kalliissa hoidoissa, jos ei poista sitä itse finnien aiheuttajaa eli kierukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä