Pakkomielteesi? =)
Mulla tällä hetkellä koiran nenä! Se on niin ihanan kostea ja pehmeä että pakko koskettaa aina ohikulkiessaan, koiraparkaa.
Toinen on leipä hillolla.
Kodin pitäminen siistinä vaikkakin huonolla menestyksellä.
Netissä käyminen päivittäin.
Kahvi kahdella sokerilla.
Kommentit (23)
Minä kiskaisen sen mieheltä pois vaikka kesken hänen unien.
Siivoaminen, kotona täytyy olla aina siistiä ja puhdasta.
Tavaroiden järjestely; esim. lehtien täytyy olla siistissä pinossa ja muutenkin suoristelen ja järjestelen tavaroita ohikukiessani.
Puhtaat vaatteet, lapsilla ja minulla on aina puhtaat vaatteet päällä. Vaatteet menevät heti pesuun, mikäli huomaan edes pienen mitättömän tahran.
Käsien pesu ja desinfiointi. Pari vuotta sitten meillä oli neljä oksennustautia muutaman kuukauden sisällä. Tämän seurauksena meillä pestään käsiä usein. Ja kyläilemään tulleet lapset joutuvat käsipesulle.
Maitohappobakteerit. Sen oksennustautiepidemian jälkeen meillä myöskin syödään maitohappobakteereita jatkuvasti.
Ja siten vielä oven, hellan, kahvinkeittimen ja silitysraudan tarkistaminen ennen kun poistun talosta.
Lisäksi lastenvaatteet, niiden pitää olla aina hyvät vaikka itse kulkisin missä rääsyissä (en kuitenkaan kirjottele vaatteet-palstalla täällä, yäk, eikä ne kulje Burberryissä ja Kenzoissa, mutta ei markettivaatteissakaan...).
Sitten on näitä pieniä juttuja kuten astianpesukoneen oikeanlainen täyttö, ja myös näitten vauva-palstojen lukeminen pari kertaa viikossa.
Nyt olen liian väsynyt sekä fyysisesti että henkisesti miettimään kaikkia pakkomielteitäni mutta kyllä niitä varmaan riittää...hyvää yötä kaikille kuitenkin :)