ONKO MUITA MARRASKUUSSA PLUSSANNEITA?
heippa,eli otsikossa kysymys jo kuuluikin. eli onko muita marraskuussa plussanneita, ja jos on, millaiset oli fiilikset?
Itse siunasin että "EI VOI OLLA TOTTA,EI VOI OLLA MAHDOLLISTA". Minä plussasin 17.11.2008 ja maanantaina 24.11 neuvola
Kommentit (12)
Täällä saatiin ihmetellä kahta viivaa viime lauantaina kolmen vuoden toiveiden ja odotusten jälkeen!
Olo on epäuskoinen, onnellinen ja hämmentynyt! Kun nyt vain kaikki menisi hyvin :) Milloinkas teillä on ekat ultrat?
-Diina rv 4+6 -(oih, mahtavaa, ekan kerran sai kirjoittaa nuo rv:t perään!!!)
kehoitettiin soittamaan vasta ensiviikolla neuvolaan jolloin olen rv 5 nyt meneillään rv 4+5 :) tänään soitin kyllä lääkäriin kovasta ristiselänsärystä joka alkoi eilen mutta kehoitti olemaan paikoillaan ja kuuntelemaan kehoa.. Toivottavasti ei liity mitenkään raskauteen.. ainakaan ei ole ollut mitään vuotoja :) ihanaa tekisi jo mieli kertoa kaikille :D
Voisin itsekin uskaltautua kurkistamaan tänne, vaikken kyllä vieläkään täysin "uskalla" uskoa tätä onnea todeksi..Se on hassua, koska pari viikkoa ollut vahva olo että olisin raskaana ja ihan fyysisiäkin oireita oikeasti jo nyt on, mutta ehkä sitä ensikertalaisena vielä suojelee itseään..Mutta siis ihanaa! Plussasin ensimmäisen kerran hyvin hennolla viivalla 18.11 ja oikein vahvan plussan viimeksi 23.11..on tää kyllä niin hienoa! Ensimmäinen ultra on 11 päivän päästä, toivon niin että sinne päästään ja kaikki olisi hyvin..Samaa toivon tietenkin kaikille teille! Koska teillä on ultria tiedossa?
Ihanaa että on muitakin juuri plussanneita, Diina onkin tuttu Ensikoista! Hienoa että päästiin tälle puolen, toivottavasti sieltä seuraa muutkin perässä ennen joulua!
Millaisia oloja teillä on ollut? Itselläni on kyllä ollut ihan klassisia oireita..Ihmetyttää vain kun vielä tällä viikolla on tuntunut tavallaan kuin lieviä menkkakipuja alaselässä ja vatsalla, toivottavasti jotain normaalia. Ihan kuin olisin joskus lukeneeni että sillä olisi jotain tekemistä istukan toiminnan aloittamisella, mutta en ole nyt löytänyt tietoa. Pikkuriikkisen huolestuttaa mutta ei voi mitään.Koita sinäkin Cheryll kestää selkäkivun kanssa, kyllä se varmasti siitä!
Ihanat illanjatkot kaikille!
jennifer rv5+4 :) hih, mäkään en ole ennen kirjottanut sitä..
että mulla onkin kai rv5+5:)
jennifer tohkeissaan:)
että täältä löytyy ihmisiä joille jutella koska ei vielä viitsi kaikille kertoa vaikka kovasti tekisi mieli jakaa onnea! :)
ja kerroin hoitajalle molemmista plus testistä.. Varmastikin kannattaa huomen aamuna vielä käydä labrassa tekemässä testi.. hassua ettei hoitaja ohjannut minua sinne vaan sanoi että soittaa ensi viikolla neuvolaan. Mutta huomenna sitten vielä labraan käymään :) vai onko se ihan välttämätön jos kerta kaikki testit ovat olleet positiivisia? :)
Hei kaikille,
mäkin plussasin tuossa pari viikkoa sitten. Nyt vasta alan jo ehkä vähän ymmärtää, mitä on tapahtunut :) Olen menossa ens tiistaina neuvolaan ja olen ihan jännityksen ja onnellisuuden pökerryttämä :)
Cheryl: mä en ainakaan mennyt enää labraan testeihin, yhden kotitestin tein ja siihen uskon. Neuvolantäti sanoi aikaa varattaessa, että kotitestit ovat niin luotettavia, ettei labraan tarvitse enää tulla varmistelemaan...
Apua, nyt on jo juostava töihin!
Iloa viikonloppuun kaikille!
Moikka kaikille!
Tein tänään testin, plussa tuli! Järkytyin niin asiasta, etten tiennyt miten olla. Olen niin paljon puhunut ja toivonut vauvaa ja miettinyt asioita ja nyt kun onnisti, en oikein tajunnut asiaa! Mieskin vaan oli ihan järkyttynyt "voi prl" :D En tiedä vielä milloin uskaltaa kertoa ihmisille? Sillä olen kuitenkin vasta 20 ja mies 25. Niin katsoo miten nämä tähän nyt reagoi, vaikka tienneet aina että olen toivonut, että saisin lapsen nuorena.
Heippa kaikille!
Minä ilmoittaudun tähän ketjuun. Plussasin 24.11 haamun ja 26.11 kunnon viivan. Jee! Nyt on aivan uskomaton olo. Voiko tää olla tottakaan. Tekis jo mieli kaikille kertoa, mutta toistaseks vielä pidetään salaisuutena.
Hei kaikki!
Tulin tiirailemaan, olisiko täällä tällaista ketjua ja löytyihän se. Eli tein eilen 29.11. plussatestin ja laskelmien mukaan on vasta 4+1, mutta se näkyi jo sillä herkimmällä testillä mitä on. Meillä vain nyt oikeasti aika iso paniikki, koska tätä ei olisi pitänyt tulla. Olemme olleet lapsettomuushoidoissa ja hoidot keskeytettiin tältä kierrolta (tavoitteena inssi), koska oli noin 4 follikkelia eri kehitysvaiheissa. Saimme seksikiellon seuraavaksi viikoksi, mutta tämä nyt silti tapahtui näin. Ilmeisesti sinne on jäänyt "siittiöitä hengaamaan" ennen seksikieltoa tapahtuneista jutuista :-) Nyt vain oikeasti aika paine päällä, onko siellä yksi vai monta! Riski nimittäin on aika iso. Odottelen vielä pari vko:a niin pääsen ultraan katsomaan tilanteen. Eli plussa on, mutta ei vielä juhlita mihinkään suuntaan. Kauhulla odotan esim. jos siellä onkin neloset!!!
mie en vaan usko tätä ihan hevillä
eka testi haamuviivalla 27.11 ja toinen kunnon viivalla 4.12.
Ovis 7-9.11 elikkä viikkoja kuus. Mut ei vaan tunnu yhtään siltä! Tissit on ollu kipeet tai siis ovat vieläkin, pahaa oloa ei vielä ole, aikasemmissa raskauksissa ihan hirvee pahaolo 4kk .. no kai se sielt tulee sekin,
ja meinasin pyörtyä testiä katsellessa!! olen niin onnesta sekaisin ette mahda vieläkään uskoa! :D huomenna uusi testi vielä varmuudeksi :D