Olen kateellinen kaikille koiranomistajille!
Kommentit (17)
Ja minusta on vaan hyvä, kun on " pakko" lähteä joka päivä edes pienelle lenkille, oli ilma mikä hyvänsä. Eikä sitä ruokaakaan joka kauppareissulta tarvitse raahata, 15 kilon säkki kestää pari kuukautta.
En ole kyllä huomannut sellaista kotonani. Meillä on varmaan sitten" helppo" tapaus. En koe stressiä tai saatikka joutuisin luopumaan jostakin. Aina on kaveri, jos haluaa lähteä kävelylle myöhemminkin, koskaan ei tarvi pelätä kun tuon kanssa kulkee.
On monen mielestä pelottavan näköinen, vaikka oikeesti on maailman nössöin koira. Lapsillekin siitä on joka päivä iloa:D
Ulos tuulettumaan ja kävelylle voi lähteä ilman fleksiä, talutinta ja hihnan päässä kiskovaa / tai kiltisti koulutettua koiraakin!
Minkä ikäiset lapset voi olla ennen kuin voi ottaa koiran? 10? 15? 18?
Minulla oli oma koira lapsena,sain sen 10 vuotiaana ja rakastin sitä!
Koirat on just kivoja:)
Onko sun tutuilla koiria? Ota joskus hoitoon teille.
joissa on koira.
Meillä oli ekaks koirat, sitten tuli lapset.
koiria en raaskinut lopetuttaa kun lapsia syntyi.
Mun mielestä koirat ei sovi lapsiperheeseen.
Niin minäkin olen. Lapsuuden kodissa oli koiria, nykyään en voi asua koiran kanssa eikä aikaakaan olisi.
kuinka paljon siitä on vaivaa ja riesaa .
Mihinkään ei voi lähteä,kun koiralle on oltava hoitaja ja kusettakin pitäisi alvariinsa .Lisäksi se tuhoaa koko kämpän ja haisee sairaan pahalle ja vinkuu ja räksyttää . Ei kiitos meille!
Äsken kun sanoin miehelle että haluaisin koiran niin mies sanoi että katsotaan! Ensimmäinen kerta kun ei heti tyrmännyt ajatusta! Jihuu,voi tätä riemun päivää =)
pese lattioita kun koiralla vatsa menee sekaisin, kanna ruokaa selkä vääränä, ihan kun muutenkin kauppakassit olis tyhjiä. pese, harjaa jne
minulla on ollut " aina" . Tuskin olisin huolinutkaan miestä, joka ei myös tykkäisi koirista. Koirasta on vaivaa, mutta jos ei ole allergioita tai muita vastaavia esteitä, koira on mielestäni lapsiperheessä erittäin hyvä asia.
Kun koira tietää paikkansa ja lapset opetetaan kohtelemaan sitä nätisti ei pienintäkään ongelmaa ole ollut. Eikä ulkoilma pahaa tee kun pukeutuu sen mukaan, ajoittain jopa varsin piristävää lähteä koiran kanssa ulos lasten ja miehen luota..
Antaisin sen heti pois vaikka ilmaiseksi.
En edes ole puhunut asiasta vaan mies itse otti asian puheeksi. Ainoa ehto on että koirtan on oltava " koiran näköinen" eli pikkukoiraa meille ei tule.
Onnellinen ap
Ottakaa meidän koiramme! Ihana iso sekarotuinen " kunnon koira" . Ei vaan aika meinaa millään riittää kunnon koiranelämään, joten huono omatunto vaivaa omistajia jatkuvasti.
Koira iso ja komea, mutta maailman kiltein ja lupsakoin.
Kolme isoa koiraa ja kaksi pientä lasta ei ongelmia.
Itse olen kasvanut koiraperheessä.
Kun kaikki on vähän vaikeaa niin sitä kaikkein puolustuskyvyttömintä eli koiraa on helpoin syyttää.
Jos koira kakkii lattialle, rikkoo tavarat ja haisee niin kannattaa kipaista lähimmän peilin ääreen ja katsoa vikaa silmästä silmään.