Mun mielestä toi susan/matti käräjöinti on jotenkin naurettavaa touhua jonka lopuksi maksaa kansa
Kommentit (13)
Susan kumma takinkääntäjä---nyt tehdäänkin syyllinen tosta Ojalasta. Saattaa vielä joutua lusimaan tosta kirjapahasesta...
Eikö tässä ollakkin vaatimassa isompaa tuomiota kustantajalle???
Eikä minusta Ojala ole syytellyt, kun hän tietää kuvion.
Kuka pakotti julkaisemaan kirjan? Suski vai?
Minua ärsyttää Suskin mollaaminen, sekin vois alkaa vaatimaan että oikeus huomiosi kuinka hänestä itsestään on myös tullut vihattu ihminen kirjan myötä. Media ja kustantaja hyödynsi täysin häntä.
Jos yh haluaa antaa tavaraansa pääministerille (tai kenelle tahansa) niin siitä vaan, mutta ei siitä kuulu kirjoittaa kirjaa.
varsinkin kun tietää kuinka ovelia ne osaavat olla, lahjotaan, mielistellään, " uskoudutaan" , ollaan niin parasta kaveria, kestitään, pokkuroidaan siinä menee tavallisella yh-äidillä pasmat sekaisin.
seurustelusuhteessa ja Matti käytti häntä vain seksuaalisten tarpeiden täyttäjänä?
Ainakin minun silmissä hänenkin uskottavuus kärsii..
Pääministeri ei hirveästi arvosta naisia eikä naisten tunteita, eli siinäkin mielessä ihan tavallinen suomalainen mies ;)
Matti on kyllä roomalaisten jalan jäljillä tarjoamalla kansalle leipää ja sirkushuveja. Kai me sen olemme ansainneet... =)
seksiä ja Matti jää näppejään nuolemaan. Kuka enää oikeasti voi ryhtyä suhteeseen hänen kanssaan?
Matti halusi uudistaa imagoaan ja siihen hommaan Suski oli sopiva.
Mutta hänpä ei ennakoinut sitä että millainen se toinen tyyppi oli ja millainen on Suomen ahnas media. Ois maksanut Suskin hiljaiseksi niinkuin maailmalla tehdään. Nyt tämä on jo ihan naurettavaa!
Sitä samaahan se oli tekstiviestejä, uunipottua, saunaa ja seksiä aika kainosti kuvattuna.
Paljastavinta siinä oli että Matti tykkää uuniperunoista ja saunasta.. ei muuta. Lapsista siinä ei ole mitään ihmeellistä, mainitaan että sellasia löytyy muttei kyllä ole mitään sen kummempaa niistäkään.
Matti on huumorintajuton tiukkis.