Mistä olet viime aikoina ollut erittäin surullinen?
Minua on surettanut pienten lasten huonot kohtalot! En ymmärrä mutta otan jonkun esim jenkeissä tapahtuneen lapsen murhan erittäin henkilökohtaisesti ja saatan sitä yhtä asiaa miettiä kaksikin päivää ja todella surra. Olen raskaana, se selittänee asian =D
Kommentit (7)
Äidille jäi neljä pientä lasta, kun isä lähti viinan vietäväksi. Lisäksi suren luonnon kohtaloa, kun ihmiset ovat niin ahneita ja välinpitämättömiä sitä kohtaan.
Erittäin hyvästä syystä haluan eron. Ukko alkoi pillittää kuinka lapsi nyt tulee kärsimään koska heitän hänet pellolle. Tuli aivan kuristavan paha olo lapsen takia, koska isänsä on niin heikkoluontoinen, valehtelija, alkoholisti, uhkaileva paska. Toivottavasti lapsesta kasvaa vielä kunnon ihminen.
Ihmisten ahneudesta ja sen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta. Viimeksi eilen tuli mieleen, että lapseni ei sitten päässytkään tänä talvena ensimmäistä kertaa elämässään hiihtämään.
Tänään on ollut täällä yöllä aika vakavat aiheet niitä lisää tässä.
Ei ole paha, mutta temperamenttia löytyy ja se aiheuttaa pahoja ongelmia enkä tiedä millä voisin auttaa poikaani hallitsemaan sitä :(
lapsuus on lapsilla lyhentynyt liiiiiiiian paljon
Kun olen miettinyt kaikkia niitä ihmisiä, joita se koskettaa. Jotka odottivat iloista perhejuhlaa... ja sitä naista joka menetti rakkaansa.
Yleensäkin olen äidiksi tulon jälkeen herkistynyt entisestään kaikille surullisille uutisille, mitä lehdistä voi lukea...