Minua ja vartaloani kehutaan enemmän nyt kun olen vähän pyöreämpi
Kommentit (40)
ja eipä käynyt flaksi enää samalla tavalla. Todellakin se oli yllättävä havainto silloin. En tiedä, rupsahdinko naamavärkistä vai mistä kiikasti.
Olit paremman näköinen, sinua ei enää pidetty niin helppona, vaan luulivat, että olet nirso. Siksi ei flaksi käynyt.
Ei ole mielestäni kovin normaalia käytöstä, että kommentoidaan toisten vartaloa - ellei kyseessä ole oma mies tms. läheinen ihminen.
Mutta olen huomannut, että lihavien kavereiden kanssa liikkuessa moni kommentoi vartaloa - hyvässä tai pahassa mielessä.
En liiku paikoissa, joissa minun oletettaisiin tarjoavan itseäni, en käy baareissa. Kyseessä muut paikat, työpaikalla jne
Vierailija:
Ei ole mielestäni kovin normaalia käytöstä, että kommentoidaan toisten vartaloa - ellei kyseessä ole oma mies tms. läheinen ihminen.Mutta olen huomannut, että lihavien kavereiden kanssa liikkuessa moni kommentoi vartaloa - hyvässä tai pahassa mielessä.
Painoindeksini on vieläkin ihan normaali. ap
jotka ovat asiaa kommentoineet, vaan miehet. ;)
sanoa mitä vain. Jos työkaverille laukaisee, että näyttää seksikkäältä, niin kyllä arvostus on aika pohjalukemissa tätä naista kohtaan. Yleensä hoikat vaikuttavat itsevarmemmilta, eikä heille kaiken maailman juntit kehtaa tulla laukomaan.
lihavilta. Tietysti jos on silkkaa lihasta, niin eri juttu, mutta jos ei niin, kyllä painoindeksi 24 kertoo hyllyvästä rasvasta.
Tiedät varmasti itsekin, että olet ihan hyvän näköinen. Ole tyytyväinen siitä ja anna anorektikkojen nääntyä nälkäänsä.
Terv. toinen tosi kaunis ja seksikäs, BMI 25
Voi jeesus - ei voi muuta sanoa. Mahtavat kunnioittaa sinua, miestäsi ja suhdettanne ihan kympillä. Missä moisia juntteja palloilee - no tietysti siellä missä on huonoitsetuntoisia lihavia muijia, jotka ovat ihan mehuissaan, kun joku jurvelo vähän vilkaisee.
Olette kateellisia, koska olette laihoja ja rumia itse, eikä teitä kukaan edes kehu, koska kukaan ei kiinnitä teihin mitään huomiota. Työkaverini eivät ole juntteja, vaan oppineita ihmisiä. Minulla on hyvä itsetunto ja itseluottamus, perin kummallista vain tällainen näin. Harrastan paljon liikuntaa, mutta rasvaakin on. Tosin onnekseni sitä löytyy oikeista kohdista, minulla on tiimalasivartalo ja kauniit kasvot. ap
ja ihailijoita on kautta aikain piisannut, niin kuin myös kadehtijoitakin valitettavasti. En ole epätoivoinen lihava muija, urheilullinen ja oikeista kohdista pyöreä. Katsos, kaikilla rasva ei keräänny ihan samalla lailla. ap
alla tapahtuvasta seksuaalisesta häirinnästä....
Vierailija:
Olette kateellisia, koska olette laihoja ja rumia itse, eikä teitä kukaan edes kehu, koska kukaan ei kiinnitä teihin mitään huomiota. Työkaverini eivät ole juntteja, vaan oppineita ihmisiä. Minulla on hyvä itsetunto ja itseluottamus, perin kummallista vain tällainen näin. Harrastan paljon liikuntaa, mutta rasvaakin on. Tosin onnekseni sitä löytyy oikeista kohdista, minulla on tiimalasivartalo ja kauniit kasvot. ap
mielestäni sellaiseen ei ole tarvetta. Minusta tällaisissa asioissa ollaan menty uskomattomuuksiin, kun lähes kaikki on seksuaalista häirintää. Kyllä, kyseessä on sivistynyt ihminen kuin myös mieheni ystävät ovat sellaisia. ap
Vierailija:
mielestäni sellaiseen ei ole tarvetta. Minusta tällaisissa asioissa ollaan menty uskomattomuuksiin, kun lähes kaikki on seksuaalista häirintää. Kyllä, kyseessä on sivistynyt ihminen kuin myös mieheni ystävät ovat sellaisia. ap
jos joku on sitä mieltä. Itse en koe sellainen olevani. ap
En ole tavannut yhtään normaalin (25 tai alle) painoindeksin omaavaa ihmistä, joka olisi " lihavan" " pyöreän" , " hyllyvän" tai edes " tukevahkon" näköinen!
Tunnen jopa muutaman lievästi ylipainoisen jotka eivät näytä tippaakaan lihavilta, ovat vaan lihaksikkaita tai jotenkin " vankkatekoisia" .
Oma painoindeksini on 24 enkä tunne tarvetta laihtua yhtään, olen täysin tyytyväinen ja silloin saa muillekin kelvata, jopa av-mammoille!
Ammatteja en erittele tässä sen tarkemmin. ap
Vierailija: