Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ja vartaloani kehutaan enemmän nyt kun olen vähän pyöreämpi

Vierailija
15.02.2008 |

eli painoindeksini 24. Kummallinen juttu.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut saman. Mieheni kaverit kehuvat kauniiksi ja seksikkääksi, ja vieraat miehet katsovat perääni. Olen kaunis ja suht normaalivartaloinen, mutta lyhyt :)

Vierailija
22/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla tuntuu porukka olevan sitä mieltä, että bmi 20 ja alle on normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä siitä keskusteltu, taidat hypätä aiheen ulkopuolelle. Miksi minua ei saisi kehua aiheesta ja miksi se aiheuttaa niin paljon kademieltä? Kyseessä yliopistosta valmistuneita ihmisiä, sitten korjaan aiemman lauseeni näin. ap

Vierailija
24/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse vaan ihailevat jostain syystä näitä anorektikoita. Oikeasti, naisten oma kauneusihanne on paljon laihempi kuin miesten.

Vierailija:

eli painoindeksini 24. Kummallinen juttu.

Vierailija
25/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat roikkuneet perässäni, mutta ehkäpä mielestäsi heillä ei ole riittävää sivistyksen tasoa? ap

Vierailija
26/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
27/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sä et ap vaikuta sille, että omaisit hengen sivistystä. Yliopistossa ei muuten valmistuta ammattiin vaan tutkintoon..."

Vierailija
28/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ovat roikkuneet perässäni, mutta ehkäpä mielestäsi heillä ei ole riittävää sivistyksen tasoa? ap

Vierailija
29/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut miehet tykkäävät naisellisista naisista. Miksi näin ei voisi olla? Miksi leimaat oitis ja teilaat? En ole sanallakaan kertonut, kuinka minulle asiat on ilmaistu. Ihan hyvässä hengessä, en ole kokenut olevani ahdisteltu. ap

Vierailija
30/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki saat olla edelleen mitä mieltä olet. ap

Vierailija
31/40 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus itsellesi ja meille! Ja lopeta jo se itsesi nolaaminen!!!!!

Vierailija
32/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tosiaankaan kaltaisiesi ihmisten käskystä, enkä ole nolannut itseäni sen enempää kuin sinäkään. Kyllä taas rumat akat käy kuumana

Vierailija
33/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse ollaan menty mukaan sairaalloisen laihan kauneusihanteen tavoitteluun, nähdään nälkää ja vaivaa, kieltäydytään ja kytätään - niin mikä sen raivostuttavampaa, kuni tieto siitä, että suinkaan kaikki miehet (edes suurin osa niistä) ei pidä kauneimpana kuikeloa naiskroppaa? Siinähän on tehty turhaa työtä! Ja sitten joku naapurin lösö (BMI 24, helvetti soikoon) joka saattaa vetää pizzaa ja suklaatakin, kulkee tissit törröllään ja miehet vislaa perään. Epistä. Niitten pitäis vislata MUN perään kun mä oon just laihtunut alle 20 BMI:n, vuoden kitukuurin jälkeen!!!

Vierailija
34/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin on näköjään tosi vaikeaa hyväksyä sitä, että normaalipainoinen ei ole läski. Vaikka tottahan se tieysti on, että anoreksia on sairaus, johon kuuluu vääristynyt kuva omasta kehosta.

Vierailija:

Nämä sun kommentit vain vahvistavat hengen sivistyksen puutetta... Kirjanoppinut on eri asia kuin todella sivistynyt ihminen.

Vierailija:

Vierailija
35/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipähän nämä ikuiset laihduttajat tule tuota näkemystä hyväksymään. Sitä en vaan tajua, että mitä mielihyvää he saavat muiden haukkumisesta. Eihän se ole heiltä millään tavalla pois, jos kaikki eivät näe langanlaihuutta mitenkään tavoittelemisen arvoisena. Ja kun normaalipainon tapauksessa ei edes voida puhua mistään terveysriskeistä ym.

Vierailija
36/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nämä sun kommentit vain vahvistavat hengen sivistyksen puutetta... Kirjanoppinut on eri asia kuin todella sivistynyt ihminen.

Vierailija
37/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku iloitsee omasta ulkonäöstään ja miesten ihailusta, ollaan joukolla mottaamassa kuonoon. Kunnon nainen on kiltisti hiljaa! Kaunis, rehevä nainen on laihan, kateellisen kontrollifriikin kauhistus.

Vierailija
38/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keskivertomiehen naisihanne on siellä normaalin painoindeksin yläpäässä eikä alapäässä. Ja lievä ylipainokaan ei suurimman osan mielestä häiritse.

Tosiaan, naiset itse ovat niitä, jotka niitä laihoja naisia ihailevat, ja kai tiedätte, että eivät ne ole heteromiehiä yleensä, jotka esimerkiksi noita malleja muotinäytöksiin valitsevat nälkiintyneen pikkupojan vartalolla.

Vierailija
39/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia pyritte johonkin kilomäärään, oli se sitten bmi 24 tai 19? Miesten ihailun takia? Ja vieläpä muiden kuin oman miehen? Juu, kuulostaa tosi terveeltä touhulta.

Ja kun mietin omaa työpaikkaani, jossa kaikki miehet on akateemisesti koulutettuja ja aika korkeassa asemassa... En voisi kuvitellakaan että kehuisivat ketään työkaveria seksikkääksi " hyvässä hengessä" . Minua on kehuttu reippaaksi, iloisen näköiseksi, pirteäksi jne. ja tällaiset kehut sopii työympäristöön. Ei seksikkyyttä kehuvat, ihan sama missä hengessä ne sanotaan!

Vierailija
40/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, miehiä olisin aina saanu. Minua on sanottu ana naisellisen näköiseksi. Olen vartalotyypiltäni tiimalasi, ja täytyy sanoa että enemmin näin, kuin tasapaksu lankku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi