Arsyttaako sinua, jos tyokavereiden kanssa jarjestetaan yhteinen illanvietto (esim. pikkujoulut) ja melkein koko ilta menee tyoasioista puhuen?
Pomoa myöten...
Sain tänään kuulla palautetta siitä, kuinka joitain (siis minua) ärsyttää kun " aina puhutaan työasioista, ettekö muuta keksi, hui kamalaa..."
Itse olen sitä mieltä, että työ työnä ja vapaalla vapaalla. Toisilla ei ilmeisesti muuta elämää ole?
Kommentit (3)
Pitääkö se keskustelu aina kääntää työasioihin!!???? AAARRGGHHH!!! jos asiasta sanoo kohteliaasti tai yrittää itse muuttaa puheenaihetta tai on osallistumatta, ei mitään tehoa. Ja muut lähtee tähän mukaan, kun eivät kehtaa sanoa, että jätä ne työasiat työpaikalle.
Sitten minut mustamaalataan tiukkapipoksi kun huokaisten lähden poikien kanssa toiseen huoneeseen missä ei todellakaan tarvitse keskustella kuivasti laadun kehittämisestä tms. Nämä työnjauhajat ovat nimittäin... yllätys yllätys, naisia.
ap
Syy on, että meillä töissä juorutaan kamalasti. En halua kertoa mitään kovin yksityisiä juttujani ja mielipiteitäni, kun tiedän, että niitä sitten levitellään ympäri. Työasioista joudun tietenkin sanomaan mielipiteeni ihan päivisinkin, niin niistä sitten voin puhua illallakin. Ystäviä ja elämää minulta kyllä löytyy.
että ei puhuta. Anteeksi, olen kai vähän väsynyt.