Oletteko nähneet " livenä" Po.Pin vihreää vk-takkia? Onko
kovin ärjyvän (mikä sana) vihreä vai sellainen pliisumman vihreä?
Meillä on pojan edellinen PoPin ruskea takki nyt pieni ja uusi pitäsi hommata. Poika on itse kovin tykästynyt tuohon takkiin..
Ticketiä käytiin tänään katsomassa, mutta se ihana turkoosi ei sitten saanutkaan kovin innostunutta vastaanottoa ;)
Kommentit (6)
Oli sellainen tosi raikkaan ja pirteän värinen vihreä, itse kyllä tykkäsin siitä kovasti ja nimenomaan pojalle sopii tuo väri. Sanoisin että oli aika " valovoimainen" vihreä, ei ainakaan pliisu (ei silti mielestäni myöskään liian räikeä).
Harmi vaan kun nuo liikkeet ovat meiltä niin kaukana ettei pääse katsomaan " ohimennen" , sillä tässä kyselen..
Voisiko verrata esim. tämän kevään reiman vihreään takkiin (oliko se Mikael)?
Hmm, varteenotettava vaihtoehto olisi varmasti.
Kiitos taas :)
Tein kierroksen tänään ja näin sekä Reiman, Popin ja Ticketin vihreät.
Kaikki on tuollaisia " Granny Smith" vihreitä, selvät sävyerot niissä on. Reimatec niistä pliisuin, Pop kirkkaampi ja Ticket eniten neonvihreä. Ticketin versiosta näin vaan sen kumiversion ja se on sitten _todella_ vihreä. Vaikka vihreästä diggaankin niin se oli mulle liikaa;-)
Lottis
Po.Pin tämän kevään takeista ottaisin kirkkaanpunaisen.
Meilläkin poika loppujenlopuksi halusi sen PoPin punaisen takin..
Viime syksynä kun oli käytössä ruskean kanssa rinnakkain Reiman kokopunainen takki, ja oli ihan kiva.
Nyt vaan kummitäti pääsee ostoksille meidän puolesta :)
Olen nähnyt. Miksi ihmiset (ainakaan minä) ei tiedä noille eri vihreille eri nimiä. Esim. punaisellehan on ties kuinka monta nimeä ja ihmiset suht samalla tavalla ne ymmärtää. Joo, mut toi popin vihreä takki on suht omenan vihreä, sanoisin et muistuttanee granny smith omenaa ;-)