Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuukautiset imetyksen jälkeen.
15.02.2008 |
Kokemuksia kaipaisin:
Olen lopettanut imetyksen pari kuukautta sitten. Kuukautiset alkoivat aika pian tuon jälkeen. Normaali kierto ennen raskautta minulla oli 28-30 päivää. Nyt on mennyt jo puolitoista viikkoa yli normaalin kierron.
Miten teillä muilla on kierto lähtenyt käyntiin. Onko ihan normaalia, että näinkin paljon on heittoa? Kauanko voin kuukautisia odotella rauhassa, ennenkä pitäis alkaa huolestumaan, että jokin on vialla?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jälkeinen kierto oli 42-44 päivää. Sen jälkeen ei kuukautisia koska olin raskaana.
Alue: Aihe vapaa
Eikö kukaan voisi kertoa omaa kokemustaan?