Sirpa Selänne avautuu HS:ssä: äänestän Trumpia ja vihaan Suomen verotusta
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010624381.html
Sirpa Selänteestä on tullut intohimoinen republikaani.
Kommentit (652)
Hyvä Sirpa.
Trumpia minäkin äänestäisin jos jenkeissä asuisin.
Rikkaan miehen kotirouva, ajattelumaailma ja elämänkokemus sen mukaisia.
Minusta on perin kummallista, että nykyaikana naiset haluaisivat palata takaisin sellaiseen aikaan, jolloin miehet päättivät kaikista asioista. Kaikki kovalla työllä tasa-arvoa edistävät asiat heitettäisiin noin vain viemäristä alas ja palattaisiin luokka- ja sääty-yhteiskuntaan. Kuulostaa niin oudolta, että joku nainen haluaisi tätä.
Onko hän elättänyt itse itseään päivääkään?
Pitäis sitten suun kiinni.
Elämästä vieraantuneen mielipiteitä. Miksi ketään pitäisi edes kiinnostaa?
Ehkä sen pitäisi pysyä kaukana Suomesta, jos ottaa noin tunteisiin.
Kuka suomalainen ei vihaa meidän verotusta?
Suomalaisilta itseltään viedään viimeisetkin, ja ulkomaalaisille kustannetaan kaikki. Ei ihan uppoa oikeustajuuni, että esimerkiksi lapset, nuoret ja vahukset ovat ne, joilta viedään, jotta ulkomaalainen perhe voi tulla omaa kulttuuriaan kasvattamaan meidän suomalaisten rahoilla...
Ketä kiinnostaa joku Sirpa ja Teemu Selänne. Eihän ne maksa edes veroja Suomeen. So long suckers...
Ihan okein. Näkee mitä sosiaalidemokratia on jenkeissä saanut aikaiseksi.
Lukekaa Koko juttu. Sirpalla on ihan pointtikin
Yhtä tyhmä kuin miehensäkin, kyllähän se mies kiekkoa osasi pelata muttei se suurta älykkyyttä tarvitse. Toisaalta, vielä tyhmempiä ne jotka näitä kuuntelee tai lukee.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa Koko juttu. Sirpalla on ihan pointtikin
Mikä.pointti? Ei tuu Hesaria.
Vierailija kirjoitti:
Miehen rahoilla on helppo olla republikaani.
Eikä viisikymppisenä naisten oikeus vaikkapa ehkäisyyn tai aborttiin ole kovin suuri huolenaihe.
Olen kyllä pettynyt että Hesari teki hänestä jutun.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilta itseltään viedään viimeisetkin, ja ulkomaalaisille kustannetaan kaikki. Ei ihan uppoa oikeustajuuni, että esimerkiksi lapset, nuoret ja vahukset ovat ne, joilta viedään, jotta ulkomaalainen perhe voi tulla omaa kulttuuriaan kasvattamaan meidän suomalaisten rahoilla...
Minä en keskituloisena vihaa meidän verotusta. Lapsilta, nuorilta ja vanhuksilta viedään koska hallituksen arvot ovat sellaiset, että mieluummin annetaan yksityisille terveydenhoitoalanyrityksille, jättiyrityksille ja valmiiksi rikkaille rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on perin kummallista, että nykyaikana naiset haluaisivat palata takaisin sellaiseen aikaan, jolloin miehet päättivät kaikista asioista. Kaikki kovalla työllä tasa-arvoa edistävät asiat heitettäisiin noin vain viemäristä alas ja palattaisiin luokka- ja sääty-yhteiskuntaan. Kuulostaa niin oudolta, että joku nainen haluaisi tätä.
Haluaa kasvattaa itse omat lapsensa yhteiskunnan vinoutuneen arvopohjan sijaan? Olla lisäämättä verorahoja valtion niin oikeudenmukaiseen kirstuun?
Tehdä itse terveellistä ruokaa ja huolehtia itsestä ja lähimmäisistään, tehdä paljon asioita itse, kokea itsensä hyödylliseksi ja ennen kaikkea tyytyväiseksi ja jaksavaiseksi.
Sen sijaan, että menee kasvattamaan jonkun kasvottoman firman liikevaihtoa ajaen itsensä loppuun...
Se ei tarkoita sitä, että mies päätää asioita, jos nainen on kotona lasten arvokkaimman ajan. Myöhemminkin on aikaa opiskella lisää (mitä voi tahdä lastenkin aikana) ja mennä töihin.
Oikeassahan hän on, verotus on sairasta ja Trump on ainoa oikea presidentti!
Vierailija kirjoitti:
Jep, demokraatit on rikkaan eliitin puolue, ei ne köyhistä välitä, ei meilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en keskituloisena vihaa meidän verotusta. Lapsilta, nuorilta ja vanhuksilta viedään koska hallituksen arvot ovat sellaiset, että mieluummin annetaan yksityisille terveydenhoitoalanyrityksille, jättiyrityksille ja valmiiksi rikkaille rahaa.
Ongelma ei ole verotuksessa, vaan siinä, mitä niillä veroeuroilla tehdään tai ei tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin shintolaisuus Suomessa? Eli siitä ollaan ehkä kuultu mutta käytännössä juuri kukaan ei sitä harjoita.
Miehen rahoilla on helppo olla republikaani.