Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ticketin omassa kaupassa Outlet...

15.02.2008 |

http://shop.ticket2heaven.dk tuonne on ilmestynyt Outlet ja sen alta löytyy Ticket to heaven vaatteita -50% siellä on jokin Light set 150 kruunua...en sitten tiedä mikä tuo on, mutta ihan vinkiksi, jos joku jotain tuollaista etsii!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen aamulla, maksoin Visa Electronilla ja sain vahvistuksen heti sähköpostiin, raha myös hävisi tililtä samantien. Olettaisin saavani puvun kun kerran kaikki meni ok.. auts, jos ei onnistunutkaan tilaus >(

Olis oikeasti kiva nähdä outletin myyjien ilmeet, hullut suomalaiset rättien perässä taas.. :D

Vierailija
62/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime tiistaina noita ko. pukuja kolme kappaletta, ja tänään tulivat. Piti tulla tänne kommentoimaan kun täällä oli niin monenmoista pohdiskelua.

Puvut olivat aivan ihania, juuri sellaisia kuin oletinkin. Ohutta tuulipukumaista kangasta, takissa taisi olla ohut trikoovuori. Menevät kesäsateessakin siis! Koot ovat reiluja, meidän 3-vuotiaalle 98 oli sopivan väljä, menee vielä syksylläkin.

104-koossa oli vielä henkselimalliset housut, 110-koossa siis jo vyötärömalliset. Lipstick red on peruspunainen, ja se light red perusvaaleanpunainen (vaalea sellainen!). Pinkin olisin halunnut mutta ei viime tiistainakaan ollut kuin 116 jäljellä.

Tuo UPS:n toimitus sopii hyvin kotiäideille, mutta meillä kun ei olla päivällä kotona niin tuli vähän hankaluuksia, mutta loppu hyvin kaikki hyvin =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tilasin lipstick red-värisen light-puvun muutama päivä sitten ja sain vahvistuksen sähköpostiin. Sähköpostissa oli linkki tilauksen seurantaan (tai niin ainakin ymmärsin..)" Du kan følge status med din ordre ved at bruge dit trackingnummer, som er.."

Linkin takana luki " Ordren oprettet af kunde" eli onko tilaus lähtenyt asiakkaalle?? Näin minä ymmärsin.. Osaako joku paremmin suomentaa?

Koko mietityttää minuakin tilasin tytölle (3kk) koossa 74 ajatellen syksyä..

Vierailija
64/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin setit tänään ja tilausvahvistuskin tuli samantien, tosin tilauksien seurannassa mulla on ihan sama teksti kuin sinulla ja mun settejä ovat tuskin vielä lähettäneet...

Joku viisaampi osannee selittää mitä tuo Ordren oprettet af kunde , tarkoitaa? Itse uskoisin sen tarkoittavan asiakkaan tilaus on käsittelyssä tjsp.

Tämä sivusto koituu mun konkurssikseni ;-)

Kiitos kuitenkin pinon aloittajalle loistavasta vinkistä!

Vierailija
65/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä, saapuuko setti meille vai ei. Voin mielelläni ottaa hyvityksenä vaikka talvihaalarin ensi talveksi, jos nuo loppu on ;)).

Vierailija
66/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta...mietityttää tuo kotiinkuljetus, ei meilläkään kukaan ole arkena päivällä kotona. Mitenhän sitten toimivat?

Vierailija
67/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS jättää lapun jossa ilmoittaa käyneensä jos ette ole kotona. Asiakaspalveluun voi sitten soittaa ja ilmoittaa uuden jakeluosoitteen (vaikka duuniin päivällä) tai sitten voi hakea heiltä itse niinkuin me tehtiin. Siinä lapussa on viitenumero mikä ilmoitetaan asiakaspalvelulle.

Meillä ei muuten tuo TIcket to Heavenin status muuttunut missään vaiheessa, eikä tililtäkään ole veloitettu, ja silti puvut tulivat. En kyllä tosiaan osannut odottaakaan niitä vielä!

Vierailija
68/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin perjantaina iltapäivällä. Sain myös samantien vahvistuksen sähköpostiini ja seurantakoodon. Rahoja ei kuitenkaan tililtä ole vielä mennyt. Sähköpostissa kohdassa Antal eli määrä luki toisen kohdalla 1 niin kuin pitikin, mutta toisen kohdalla 0.

Mitäköhän meidän tilauksen on käynyt. Harmittaa jos ei nyt sitten pukuja saadakaan!!

Sama teksti lukee siinä seurantakoodin alla minullakin, mitä tuossa edellä muilla on lukenut.

Vierailija
69/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen seurantaosoitteen linkin tänne tai mulle meiliin morris1204 at yahoo.com. Mullakin kun ois ne seurantakoodit mutta ei tota linkkiä tallella.

Vierailija
70/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin olisitko ollut ystävällinen ja mitannut takista ainakin kainalosta-kainaloon mitan? Kiitos paljon jos kerkeät :)

..itse tilasin 104 koon ja mietin vaan että onkohan hurjan suuri meidän tytölle..

Vierailija
71/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä, että asiakas on tehnyt tilauksen. Sen perässä ainakin minulla oli päivämäärä ja aika, jolloin tein tilauksen.

Saapa nähdä tuleeko sieltä yhtään pukua meille. Minulle on kanssa tullut vahvistus sähköpostiin, mutta kortilta ei ole vielä veloitettu. Taitavat olla siellä ihmeissään Suomesta tulleiden tilausten kanssa... Menee pakatessa useampi päivä :-)

Itse harmittelen sitä että en saanut tilattua kuin isokokoisia pukuja. Tarvetta olisi tosiaan ollut koossa erityisesti 92 ja 98 pojalle, mutta liekö niitä vaaleansinisiä sitä kokoa ollutkaan?

Vierailija
72/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon nyt hartaasti, että saan kuitenkin tilaamani puvut ja takin. Tilausvahvistus tuli kyllä viimeisenä ja siinä oli oikein numerokin, ja jokin linkki.

Jep, kyllä Ticketillä ihmetellään suomalaisten tilauspiikkiä...

Vierailija
73/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysit mittaamaan takkia, valitettavasti ehdin jo pakata sen " jemmaan" , koska todennäköisesti tulee käyttöön vasta aikaisintaan ensi syksynä.

Mutta tässä näppituntumaa: meidän tyttö on 3-vuotias ja n. 96 cm pitkä, erittäin pyöreä =). 98 oli hyvä koko hänelle, 92 olisi varmasti mahtunut myös mutta tuo 98 oli sopivan reilu että menee varmaan koko kauden, ja mahtuu villaa tai fleeceä alle.

Tyttö kokeili myös 104 kokoa ja ihan hukkui siihen... Jos tyttösi on jo esim. metrin pituinen, voisin kuvitella että tuo 104 on hyvä koko, menee sitten vähän kauemmin. Henkseleissä on hyvin säätövaraa.

Toivottavasti tästä oli apua =)

Vierailija
74/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään verrata tän kevään raindroppia ja tätä tilauksen mallia? Mitenkä koot trimmaavat? Kumpi isompi vai onko sama? Meillä nimittäin se turkoosi raindroppi kaapissa ja on kamalan iso. Nyt tulossa punainen samaa kokoa eli 104cm (sillon kun tilasin ei ollut pienempiä kokoa - kylläkin imesty sitten illalla)

Vierailija
75/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en saanut aiemminkaan, kun tilasin talvihaalarin edellisen Ticket-huuman seurauksena. Silloin laitoin perään sähköpostia, että miten tilaukseni laita on ja tosi nopeaan tuli vastaus, että kaikki ok, olivat vain hieman ylityöllistettyjä ale-kauden vuoksi. Wonder why;) Niin, ja seuraavana päivänä UPS kiikuttikin jo haalarin kotiovelle, joten eivät ainakaan reagoineet vasta uteluni jälkeen...

Tämän light-setin tilasin lauantai-aamuna ja aion kyllä jäädä rauhassa odottelemaan tuleeko sieltä tällä kertaa mitään. Täytyykin nyt saman tien käydä tsekkaamassa onko Visaa jo veloitettu. Viimeksi siinäkin meni pitkään, puku oli varmaan jo meillä kotona kun vasta rahat lähtivät.

Yhtä juttua mä en oikein tajua, liittyen UPSiin. Kun joku sanoi, että jos kukaan ei ole kotona kun yrittävät tuoda pakettia, niin sen jälkeen pitäisi itse käydä jostain hakemassa? Meille on aikaisemmissa UPS-kuljetuksissa joskus yritetty turhaan tuoda pakettia (etukäteenhän eivät soittele, joka on musta aika outoa) ja kun ei olla oltu kotona, niin ovat sitten soittaneet ja kysyneet koska olisi sopiva hetki tulla uudemman kerran. En mä ainakaan aio itse lähteä pakettia hakemaan yhtään mistään.

Mutta nyt vaan toivotaan, että jokainen setin tilannut saa omansa ennen pitkää hipelöitäväkseen:) Tosiaankin voisi olla paikallaan jonkin sortin seurantaketju täällä, voidaan sitten raportoida koska tuli ja mitä tuli:)) ja onko sopiva ja kuka haluaa vaihtaa:)))

Vierailija
76/76 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei rahoja koskaan veloiteta ennenkuin tavara on lähtenyt heiltä...

Mutta esim. Master Cardilla maksettuani, näkyy nyt korttitiedoissa summalle varaus, mutta mitään ei ole vielä veloitettu...

Juu... olispa kiva tietää mitä tahtia kukakin puvut saa... Minulle tuli myös hetimiten vahvistus molemmista tilaamistani puvuista (tilasin la)