Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko 5-vuotiaan lapsen lähteä isänsä kotimaahan 6 viikoksi?

Vierailija
14.02.2008 |

Maa on niin kaukana ettei sinne kannata mennä lyhyemmäksi aikaa. Lapsi saisi samalla tutustua isäänsä paremmin kun nyt tapaavat vain 2 kertaa kuukaudessa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyseessä mikä maa tahansa...

Vierailija
2/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuodet tekivät todella kipeää, tuntui että kuolen ko. tilanteeseen.

Mutta nyt lapsen ollessa 12 v on se jo ihan normaaliarkea ja asiaan on oppinut kasvamaan. Se vaatii paljon luottamusta, sisältää paljon itkua ja hampaiden kiristystä, pelkoakin siitä ettei enää tule takaisin. Mutta kuitenkin, LAPSELLA ON OIKEUS MYÖS ISÄÄNSÄ. Tämä on auttanut jaksamaan ja nyt, kuten sanoin, siihen on jo kasvanut. ja täytyy myös sanoa, että olen tyytyväinen että olen näin tehnyt, huolimatta niistä lukuisista varoituksista joita muut sukulaiset ja tuttavat ovat vuosikausia toitottaneet.

Vierailija
4/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisi jäädä sinne..

Vierailija
5/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tulee niin tuleeko se kokonaisena, vai jääkö palasia häpyhuulista sinne?

Vierailija
6/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette epävarmalle pohjalle ylipäätään lapsia ja vielä ulkomaalaisen kanssa (joka voi jättää palauttamatta lapset kotimaahan)

Vierailija
7/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Ei mihinkään Itään (ei lähi eikä kauko) eikä Afrikkaan eikä varsinkaan USAhan

Vierailija
8/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:aan jos lapsi viedään ja mies päättää pitää lapsen siellä, niin sitä et tule saamaan takaisin. Eikö meillä ole täällä tarpeeksi esimerkkejä että AINA jenkki voittaa USA:n lakien mukaan huoltajuuden.

Mutta me olemme siis kaikki yksilöitä ja tämän asian voi ja kykenee päättämään vain Ap itse..

Tai sitten tämä on provo.

Vierailija
9/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viistoista kirjoitti ettei päästäisi minnekään, yksi sanoi että lapsella on oikeus isään, ja yksi että Eurooppaan joo mutta ei USA:an.

Vierailija
10/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, jopa parempia kuin täältä Suomesta. 15.

Vierailija
11/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit raahaavat pieniä lapsiaan parikin kertaa vuodessa useiksi viikoiksi Suomeen lomalle? Usein isät eivät edes osaa Suomea, eivätkä tunne vaimonsa sukua.

Vierailija
12/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää kysellä uppo-oudoilta ihmisiltä voiko hän luottaa mieheensä jota me ei siis tunneta. Tämän on pakko olla PROVO!

15.

Vierailija
13/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kulttureissa lapset (varsinkin pojat!) merkitsevät isilleen lähes koko elämää. En väitä, etteivät lapset olisi suomalaisille isille yhtä tärkeitä, mutta isän rooli korostuu toisissa kulttuureissa paljon voimakkaammin kuin Suomessa.

Vierailija
14/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö voisi mennä mukaan edes osaksi aikaa?

Vierailija
15/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä kanssa tämän kotimaassa. Poika on hyvin kiintynyt isäänsä ja luotan isään täysin. Sen sijaan en suostuisi, jos kuvioissa olisi miehen joku uusi uusi tyttöystävä tai äitipuoli, koska pelkäisin pjan jäävän tällöin liiaksi ulkopuolelle ja kaipaavan minua.

Vierailija
16/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä voi tulla todella raastava ikävä sinua. Lapsi ymmärtää aikaa eri lailla kuin aikuinen. Mitä pienempi lapsi, sitä erilaisempi ajantaju.

Vierailija
17/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt monelaista isää niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Erot ovat yksilöllisiä enempi kuin kulttuurellisia.

Vierailija
18/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 6 viikoksi. Mitä ihmettä tässä on takana? Lapsihan on tosi pieni vielä ja tuntee isänsä aika huonosti.

Vierailija
19/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle ja minulle.

Vierailija
20/25 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luinpa huonosti ekana ton alun, sori.