Merikukan tiedotustilaisuus klo 14! Mitä kummaa?
Onko muuten tietoa jo siitä, kuka on sen tulevan vauvan isä?
Kommentit (46)
Voisikohan eräs M. V. olla lapsen isä?
Jos et olis juoruakka, olisit pitänyt turpas kiinni.. Stupido!
on havainnut olevansa sydämeltään keskustalainen. Tai kokoomuslainen. ja vaihtaa puoluettá.
Vierailija:
Jos et olis juoruakka, olisit pitänyt turpas kiinni.. Stupido!
ihan viisas päätös kun pieni lapsi kotona ja toinen tulossa, eikä ole edes miestä.
Vihreiden kansanedustaja Merikukka Forsius on tekemässä merkittävän ratkaisun poliittisella urallaan. Hän kertoo ratkaisustaan tiedotustilaisuudessa tänään kello 14.00. Forsius lähetti tiedotteen asiasta medialle itse.
" Savon Sanomien verkkotoimitus"
Vierailija:
ja mä tiedän kuka sä olet.. :)
Vihreiden kansanedustaja Merikukka Forsius vaihtaa puoluetta.
Hän järjestää tänään iltapäivällä eduskunnassa poliittista tulevaisuuttaan käsittelevän tiedotustilaisuuden.
Forsius tulee ilmoittamaan tilaisuudessa, että hän jättää vihreät. IS:n tietojen mukaan Forsius on siirtymässä joko keskustan tai kokoomuksen kansanedustajaksi.
Eduskunnassa on ehditty jo spekuloida sitäkin, että toista lastaan odottava Forsius saattaisi olla luopumassa kokonaan työstään.
Hän istuu edustajana kolmatta kauttaan.
14.2.2008 10:13, päivitetty 14.02. 11:05 Ilta-Sanomat
Vihreiden kansanedustaja Merikukka Forsius on tekemässä merkittävän ratkaisun [b]poliittisella urallaan[/b].
Tuetkos muuten kahville, olisi ystävänpäiväpullaa tarjolla? :) Voidaan jatkaa tästä...
Vierailija:
ja mä tiedän kuka sä olet.. :)
Loikkaa todennäköisesti kokoomukseen.
On käyttänyt miehistä vetovoimaansa ja uunperunoita. :D
Vierailija:
Tuetkos muuten kahville, olisi ystävänpäiväpullaa tarjolla? :) Voidaan jatkaa tästä...Voin mä tullakkin. Monelta?
Borgå72:
just niitä tarkoitin :DDD
En ole juoruakka.
2