Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

early detection ja viivanpaikka???

14.02.2008 |

Onko jollain kokemuksia onko early detectionissa haalea paksu palkki? mielestäni siinä ei näy ku terävä kynnellä tehdyn näköinen viiva jos nega,nyt kuitenkin menkat jo 1-4 päivää myöhäs ja eilen ja tänään aamupissistä sellainen ihan haalea palkki, harmaa-lila ehkä.mieskin näki.ei tullut kun vähän testiajan jälkeen.

vaikeeta. lämmöt on vielä koholla. tää on toinen luomukierto ja edellisessä raskaudessa oli apteekin omalla viivanpaikka 2 päivää menkkojen poisjäännin jälkeen ja sit 3 päivänä selvä viiva early detectionilla.

eli mietin nyt vain vitä että jos kierto alkanut pitenemään ja menkat alkaisikin vasta esim. viikonloppuna. ni mitä niistä viivoista nyt ajattelis???

kiitti jos jollain kokemuksia kertoa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, kyllä se haaleakin plussa on!!!

Mulla on kokemusta tosta early detectionista. Viimeksi kun syksyllä raskauduin niin sillä testillä tuli aluksi erittäin haalea (jota tuskin näki) ja myöhemmin sama testi näytti selkeämpää. Eli johtunee raskaushormonin määrästä. Se raskaus meni varhain kesken. (Jolla ei nyt ton haaleuden kans ole mitään tekemistä vaan kun testasin niin aikaisin).

Eilen malttamattomana testasin samaisella testillä ja vasta kun testi kuivui kunnolla, se näyttää jotain tosi hämärää viivanhahmoa. En tiedä voiko tuota haamuksi edes kutsua. Menkkojen pitäs/olis pitänyt alkaa, kierto ei nyt ihan tarkka ole. Onhan mulla sellaista jomotusta ollut, mutta niin oli edellisissä raskauksissakin alussa. (tyttö ja poika siis ovat jo)

Jännittelen sinun kanssa että mitenkä tuo testi nyt sitten on. Vaan kyllähän sitä sanotaan että haaleakin plussa on PLUSSA :) Viivan paksuudella ei ole väliä.

Itse pitää testailla lähiaikoina lisää jos ei menkat ala sitten...

Tsemppiä että plussa siitä vahvistuupi!!

Vierailija
2/3 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpä tässä just jännäänkin kun kierto ollut aina sellainen 27-28 ja nyt mennään jo 30/27-28. ja luulisi että jos olisi niinkuin edellisessä raskaudessa niin silloin oli tässä vaiheessa jo vahvempi viiva. että jos kierto pidentynyt pari päivää niin periaatteessa parin päivän päästä vois ajatella että tulisi se selkeämpi viiva.

pelottaa vain että kierto pidentynyt...mut onneksi lämmöt vielä 37.1. se on hyvä merkki.

täytyy siis ootella pari päivää.

plussatuulia kaikille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi ihme tilanne. yleensä kierto on n.30 mut viimeks vaan 26. Nyt kp 31 ja tein apteekin omalla testin päivällä ja tuli todella haalea viiva, mut kyl se viiva oli ja mieskin sen näki. no kävin ostaa sit tän samaisen testin kun sinäkin ja testasin nyt illalla ja ei mitään. Ja tän pitäis olla herkempi! Joten meneepäs jännäksi... Tekis mieli testata heti aamusta huomenna vaikka varmaan olis parempi odottaa pari pv.

Katotaan kuis käy!