Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kuuluisasta Äitimammasesta!

Vierailija
21.11.2008 |

Ton 2003 perustetun ketjun näinkin jo, mutta missä porukoissa ja millälailla tämä jo legendaksi noussut henkilö on kirjoitellut? Onko tyyppi hengaillut palstoilla viime aikoina?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyi Pusituuteri2n kanssa.

Vierailija
2/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä muistan vuodelta 2003 nää pusituuteri2n ja äitimammanen, lueskelin silloin palstoja kun tytär oli pieni ja nää ko. nimimerkit oli usein äänessä. Ja pusituuteri2n nimimerkki on myös viimeiakoina jotain kirjoitellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopulta kompastui omaan näppäryyteensä.

Veikkaan että palstailee edelleen jollain muulla nikillä tai ilman nikkiä.

Vierailija
4/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luin tuon 2003 nicki-keskustelun. Niin onko Äittä77 Äitimammanen? Jos on, niin miksi sanotaan äitimammaseksi?

Vierailija
5/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,

eikö tuo nicki-keskustelu ole juuri se nostettu keskustelu? Mutta siinä mokaa joku Äittä77 eikä äitimammanen.

Vai ovatko nämä siis kaksi eri henkilöä?

Vierailija
6/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä äitimammanen mokasi todella ja lopetti sitten sillä nimimerkillä kirjoittelun. olin silloin juuri palstailemassa ja se ketju oli ihan uskomaton :D

Vierailija
7/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja häntä säälittää lapset, joita kuljetetaan kymmenen vuotta vanhoissa toyotoissa sisarusten vanhoissa turvaistuimissa. Hänellä sentään on varaa uuteen kalliiseen turvaistuimeen ja tottakai auto on tuliterä mersu tai mikälie. Kun kukaan ei ollut samaa mieltä, puolusti itseään anonyyminä - unohti vaan kirjautua ulos niciltään! Kirjoitti että "minähän en ole äitimammanen, mutta olen kyllä samaa mieltä, että köyhät kyykkyyn" jne.

Vierailija
8/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin kaikki hänen kirjoittamansa viestit kirjautuivat Äittä77:lle. Olisi pitänyt kirjautua eri tiedoilla eikä muuttaa nikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän