Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###SYYSSISSIT viikolla 7 to-su###

14.02.2008 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=12416539&p=1&tmo…

Ei näkynyt aloitusta vielä.

Sonjan kuume onneksi loppui. Eilinen ilta meni jo naureskeltaessa, mutta nyt sitten on kakka tosi löysällä. Meiän kolmosella oli viikko sitten kuume/oksennustauti/vatsa löysällä. Oiskohan sitä.

Risella ja sonja

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään uutta täälläkään :)

Porskutellaan vaan etiä päin.

Istuttiin eilen isolla lössillä scrabel pelin kanssa iltaa. Ihan mukavaa, Menni tosin meinas jo kyllästyä hälinään. Minja meni papalle yökylään ja saunottiin miehen kanssa rauhassa tai niin rauhassa kuin voi ;)

Kiinteitä maistellaan edelleen hyvällä mielellä. Menni on ihan into piukeena, aukoo suuta ja örisee lusikallisten välissä, kun äiti on liian hidas. Pakko rajoittaa vaan määrää, ettei ota toisen masuun kipeetä. Kakka ainakin luistaa nykyään tosi hyvin :P

Onko muut löytäneet jo varpaat? Menni on ihan ihastunut varpaisiinsa, leikkii niillä ja maiskuttelee suussa.

Menni heräs, joten nopeasti vain tsemppiä Umalle ja Risellalle.

Adioos, murut :)

Vierailija
22/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mun paras ystävä sai perjantaina pienen tyttösen, tänään pääsee sitten ihailemaan sellaista suloista vastasyntynyttä. Kamalaa kun meinaa vauvakuumetta pukata ;) Tosin mies eilen illalla hyvin muistutti miten Pepin synnytyksen aikana olin useasti huutanut ja kovaa että en halua synnyttää joten ei varmaan kannata hankkiutua raskaaksikaan ;)

Meillä jyllää oksutauti, itse olin perjantain vastaisenä yönä ja nyt esikoinen viime yönä. Toivonpa vaan että ei muihin tartu enää. Käsidesi on ahkerassa käytössä.

Pepin kanssa käytiin aamulla vauvauinnissa, ai että miten likka tykkää. Nauraa ja polskii. Sukelleltu on jo monta kertaa ja ei ole tyttö siitä moksiskaan. Uinnin jälkeen uni aina maistuu monta tuntia.

Jaa- jaa nyt tuossa tehdään lastia äidille housuihin joten poistumpa vaipanvaihtoon.

Hauskaa päivää sisseille :)

minttupipsa ja Peppi 130907

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt vähän nettitaukoa kun olimme viime viikolla Tampereella mun vanhempieni luona kun miehellä oli sopivasti työreissu sinne. Ja eilinen meni siskon muutossa. Paljon oli tullut taas tekstiä enkä muista tietenkään mitään mitä pitäisi kommentoida. Siihen gallupiin vastailen myöhemmin, se oli hauska! Tsemppiä yhä vaan sairastupalaisille. Kyllä nyt koetellaan näköjään oikein kunnolla! Meillä Luksu on jo onneksi ihan terve, mutta nyt sitten mies pärskii ja valittaa oloaan. Toivottavasti olisi ees samaa tautia ettei vaan poitsu enää tule kipeäksi!! Meillä aloitettiin puuro (banaani puuro) ja broileri viime viikon loppupuolella. Vähän hosuin taas, mutta en malttanut odottaa kun Luka kumminkin täyttää sen 5 kk ensi keskiviikkona. Hyvin uppoaa molemmat. Ja koira parka tietenkin tärisee oikein kun odottaa sitten niitä jämiä. Olen ihan niitä valmiita purkkeja taas tarjonnut, mutta nyt kun kana todettiin hyväksi aion tietenkin tehdä itse. Seuraavaksi sitten naudanliha. Onkin muuten järkky hintakin noilla valmiilla!! 90 snt on mun mielestä aika kallis kerta annoksen hinta! Kun ite tekemällä saa parempaa ja nopsaankin. Ja Luka ei oikein tykkää siitä kun ne on niiiiiiiiiiiin tasalaatuista massaa. Tai ainakin mä kuvittelen niin =).

Vieläkään meillä ei ole kunnolla lähdetty liikkeelle, vaikka jo monta viikkoa on menty pientä matkaa satunnaisesti. Jalat ja kädet ei ihan pelaa yhteen. Yöt menee mainiosti 21-8 ilman heräilyjä ja muutenkin herra on varsinainen aurinko. Hassua miten paljon se hekottelu on lisääntynyt hyvinkin lyhyessä ajassa. Tuntuu että jätkä nauraa hekottaa ääneen suunnilleen 75% hereillä oloajastaan =). Ihana pieni rakas.

Nyt mun on pakko mennä kun mies sai juuri keittion imuroitua joten mä menen tekemään ruokaa.

Kuulllaan taas!

Colis ja Luka, ihan just 5kk

Vierailija
24/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas muuten nukkunut tänään pitkiä unia.

Oon yrittänyt olla reipas, kun talo on tyhjillään (Minja papalla edelleen ja mies töissä). Sainpahan ainakin yhden koneellisen pyykkiä pyöritettyä, pari koneellista viikkasin narulta pois, imuroin, marsujen häkin siivosin ja marsut pesin. Kohta minäkin ruuan laittoon siirryn, että on miehellä ruoka valmiina kun kotiutuu puolen tunnin päästä.

Minttupipsa toivottavasti ei tartu enää muihin perheenjäseniin, etenkään Peppiin! Tuo on niin inhottava tauti.

Colis, oot hauska kun oot niin innokas ;D

Aloin muuten epäilemään että Menni olis saanut allergisen reaktion kuningatarsoseesta! On saanut nyt sitä 4 pvää ja eilen siis tuli atooppista ihottumaa ranteisiin ja pikkasen poskiin. On voinut hyvinkin olla jostain muustakin, mutta seurataan nyt kuitenkin tuleeko uudestaan.. Minjahan on ollut vauvana erittäin allerginen, varmaan siitä useammankin kerran olen maininnut. Säästyispä Menni niiltä.

Joo, ruuanlaittoon.

Dumle ja Menni 4,5kk

Vierailija
25/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yrittänyt hiukan kontrolloida pojan päiväunia koska sitten valvoo yöllä joten taas tässä kevyesti touhuilen koitan poikaa herätellä.. Ainut vaan että on tottunut sen verran koviin ääniin (lue veljet) että ei pienistä hätkähdä.

Dumlelle, toivottavasti ei ole allergiaa Mennillä.. Meidän keskimmäinen on vadelmalle allerginen joten onhan se mahdollista.

Outs@a huhuilen, mitä kuuluu teille? Sua aina ajattelen kun loppuraskaudesta paljon kirjoteltiin ja teillä lähes saman ikäiset tytöt kun meillä pojat.. Ü

Ei niin mitään muuta kirjotettavaa.. Kunhan vaan aikaani kulutan. Ü Ihan kun viisi henkisessä perheessä tekemistä ei olisi.. Ü

Fiia taas