Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvoinnin loppuminen aikaisin

14.02.2008 |

Minulla on raskausviikkoja takana 10 ja olen hieman huolissani. Pahoinvointi loppui, kun 9 viikkoa oli täynnä. Sitä ennenkään ei tarvinut oksennella, mutta kuvotti kuitenkin joka päivä. Pitäisi kai olla tyytyväinen tähän oireettomuuteen, mutta kyllä vähän pelottaa, että onko kaikki kunnossa:( Edellisissä raksauksissa pahoinvointi jatkui viikoille 14 ja 12. Onko muilla yhtään vastaavia kokemuksia?

Pitäisi jaksaa odotella ensi viikon np-ultraan asti. Sydänäänet kuuluivat ainakin pari viikkoa sitten.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös hämilläni kun rv 9+ rintojen arkuus väheni huomattavasti.

Ehkä tämä 10. ja 11.viikko on hormonaalisesti jo taas uusi vaihe kun istukan pitäisi kai toimia tehokkammin kun ennen. En tiedä.

Joka paikassa lukee, että just noihin aikoihin pahoinvointi saattaa jo ruveta helpottamaan. Itse en ole kärsinyt pahoinvoinnista ollenkaan, vaikka sitä joka aamu monta viikkoa odottelin. Ainoat oireet minulla jatkuva pissalla juokseminen (jopa 4kertaa yössä) ja rintojen arkuus, joka siis vähentynyt...

Viime viikolla ultrassa kaikki oli hyvi, silti koko ajan jännittää, että mitä toi salamatkustaja tuolla oikein puuhaa!

Vierailija
2/3 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa onnellisia ku ei ole pahoinvointia mulla alkoi viikolla 6 ja oli ihan kamalaa,nyt viikolla 7 ja edelleen jatkuu...aamut on ihan kaameita,mut niin kyl myös päivä...tänä on ollut ihmeen hyvä olo" kopkop"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli jo melkoisen huono olo rv6-7, mutta nyt kun alkoi rv 8 niin olo on ollut parempi. Väsymys on kuitenkin ihan mieletön ja rinnat turvoksissa. Tietysti sitä miettii, että mikä on kun pahoinvointi helpotti... Syke kyllä nähty jo ultrassa. Täytyy vain toivoa parasta. Esikoisesta ei ollut laisinkaan pahaa oloa.

G rv 8