Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikääpä Siirille lempinimi. Tyttö haluaisi lempinimen eikä mitään tule mieleen.

Vierailija
13.02.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpukka

Vierailija
2/8 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Siiri on jo 5-vuotias. Muita on Sirppu, Sirppulainen, Söpsy ja näista sitten väännetään vaikka mitä muita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on tuhat lempinimeä:

- muru, nöpö, omppuposki (punaisista poskista), hikkarainen (hikasta), pompula (saparoista) jne.

Mua sanottiin pienenä Ansaksi. Veljeäni Arskaksi, eikä nekään liity mitenkään meidän oikeisiin nimiin!

Vierailija
4/8 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinttu, Sirdeli, Silli

Vierailija
5/8 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselläni olisi Siiri, niin Silppuriksi häntä varmaan kutsuttaisiin.

Vierailija
6/8 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUFFELI - SILPA - SARA - SERI - SAMU - SISSU - SANI - SPEEDY - SCORPIO - SIRU - SANJA - SISSI - SIIRI - SNÖDE - STICH - SOLMU - SALLA - SCAR - SUMU - SCUD - SIMPPU - STELLA - SAGA - SESSE- SANI - SIMO - SIMPUKKA - SINTTU - SINTTI - SINDI - SIMBA -

Vierailija
7/8 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö keksi mitään mikä tulee oikeasti jostain? Mun lapsen lempinimi on Eppu, koska sillä oli pienenä uniriepu.

Vierailija
8/8 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabet (saks. Elisabeth Amalie Eugenie, unk. Erzsébet), Baijerin herttuatar, Itävallan keisarinna ja Unkarin kuningatar (24. joulukuuta 1837¿10. syyskuuta 1898) oli naimisissa Itävallan keisari Frans Joosefin kanssa vuodesta 1854. Hän oli Baijerin herttuan Maksimilian Joosefin ja prinsessa Ludovikan tytär. Häntä kutsuttiin jo nuorena nimellä Sisi (elokuvissa ja kirjoissa Sissi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi