Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla käyny niin, että kaikki rintsikat menee vaihtoon imetyksen jäliltä?

Vierailija
30.01.2008 |

Eli siis, ne rintsikat, mitä käytin ennen raskautta ei istu enää ollenkaan näin 1,5 vuotta imetyksen jälkeen. Pienet rinnat mulla on, koko sellaset 75A-B. En tiedä varmaksi, eikö malli vaan istu vai onko kokokin väärä. Ei oo ollu oikeen varaa ostella uusia ja näitten huonosti istuvien kanssa oon menny.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat vaihtoon, molempien imetysten jäljiltä.

Vierailija
2/9 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eivät isot olleet ennen imetystäkään=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta, imetystä takana yli viisi vuotta yhteensä ja kuppikoko pieneni yhdellä, deestä ceehen. Oon ite asiassa ihan tyytyväinen!

Vierailija
4/9 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mallikin rinnoissa muuttui, ei huonommaksi välttämättä, mutta erilaiseksi.

Vierailija
5/9 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa menikö kaikki vaihtoon.

Olis vaan silloin nuorena pitänyt osata nauttia niistä meloneista. Ja niille, jotka sanoo, että palautuu lähes normaaliksi sanon, etten usko. Yli 5 vuotta imetyksistä.

Vierailija
6/9 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin pyöreistä rinnoista jäljellä vain tyhjät pussit kahden lapsen imetyksen jäjiltä ( molempia imetin kyllä lähes 1,5 vuotta eli yhteensä 3 vuotta on mun rinnat maitoa tuottaneet valtavasti ja maitoa ois riittänyt varmaan viidelle lapselle..)

Vierailija
7/9 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin kiva B-kuppi on nyt kolmen imetyksen jälkeen D-kuppi... jos ei ole pienet riiput kivat niin kuvitelkaa isot riiput jotka suurinpiirtein viistää napaa *huoh*

Vierailija
8/9 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten muutaman vuoden kuluttua takaisin B:hen. Muotokin muuttui, joten rintsikat on vaihdossa vähän väliä... Ikävä aina sovitella ja hakea oikeaa mallia.

Vierailija
9/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, et on mulla hieman pienentyny, mutta erityisesti muoto on muuttunu. Yhdet rintsikat, jotka ennen istu aina huonosti, on nyt hyvät. Kaikkiin muihin jää tyhjää tilaa...