Bugaboot? Mihin ikään saakka? Onko kuljetuslaukku hyvä lentokoneessa?
Kommentit (5)
melkoisen epämukava ja kaikki kolme kaltevuusasentoa omituisia. Vaununa toimi hienosti. Plussia keveys, heittoaisa sekä kääntyvät pyörät.
ja nyt raskaana olen alkanut miettiä, että koskaan en ole tainnut nähdä yli kaksivuotiasta ko. rattaissa. Siksi siis kyselen. Kilorajan kyllä tiedän.
Vaunuina vauvalla ovat mielestäni varmaan tosi kätevät ja jos kuljetuslaukku oikeasti toimii, niin se olisi tosi loistava. Nykyään lisävarusteena (n. 100 ¿) saa " lumirenkaat" eli pikkurenkaiden tilalle isot pyörät. Tänään näin nekin livenä käytössä.
ap
mahtuuko takakonttiin vielä ruokaostokset?
ap
Vierailija:
melkoisen epämukava ja kaikki kolme kaltevuusasentoa omituisia. Vaununa toimi hienosti. Plussia keveys, heittoaisa sekä kääntyvät pyörät.
istuinosasta saa turvakaaret pois ja korkeutta voi säätää niin, että lapsi pääsee itse kiipeämään kyytiin ja pois. Ja istuinosa on myös tilavampi ja isompi lapsi saa siinä paremman asennon. Bugaboot on suunniteltu tosi pitkälle ihan vauvaikäisen rattaiksi. Ei siinä mitään, mutta monet perustelee niiden hankintaa kätevyydellä ja muunneltavuudella, mikä ei kyllä pidä paikkansa, varsin lyhyt käyttöikä niillä rattailla.
istuin on kyllä tosi vauvamallinen, itse en kyllä viitsisi kuin enintään parivuotiasta siinä pitää. Mutta ehkä sopii sellaisille, jotka vielä viisivuotiastakin pitää näyttelyesineenä, kun patsastelevat Espalla. Tai Jumbossa.