Onko olemassa kauniita pieniä rintoja?
enkä tarkota mitään B vaan A tai pienempi? voiko sellaiset muka koskaan olla naiselliset tai kauniit?
Kommentit (27)
Vierailija:
Miehet tutkitusti ja tunnetusti tykkää yleisesti ottaen hieman isommista ja riipahtavammista kuin pienistä. pikkutissien himoajia on pieni joukko. Suurin osa haluaa naisensa näyttävän selkeästi naiselta. ja todellakin riippareita kohtaan naiset itse ovat huomattavasti kriittisempiä kuin miehet.
Ja ei suoraan sanoen edes kiinnosta. Mutta se kiinnostaa että miten ihmeessä isotissiset voi olla niin julmia ja ilkeitä pienitissisiä kohtaan? Mä olen näitä tissijuttuja vähän seurannut ja voin vain todeta että isoritissisillä taitaa suurimmallaosalla olla loppujenlopuksi ihan älyttömän huono itsetunto. Kun ei ole mitään muuta kuin ne isot tissit, niin niitä ja niiden " ihanuutta" ja " seksikkyyttä" , on pakko korostaa ihan älyttömissä määrin ja mollaamalla pieniä tissejä! Säälittävää!
Ja ei kannata edes vaivautua haukkumaan mua katkeraksi laudaksi, sitä en nimittäin ole. Mulla on kauniit rinnat, vaikka lapsia olen synnyttänyt ja imettänyt, eivät täydelliset rinnat, mutta kauniit.
pidetään naisellisena ja seksikkäänä naisena ja hällä on pienet rinnat
Seksikkyys on mielestäni kokonaisuus, johon siis kuuluu myös rinnat (kauniit sellaiset), ei pelkästään kasvot
http: //tiny. cc/QXxRO