Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa kauniita pieniä rintoja?

Vierailija
13.02.2008 |

enkä tarkota mitään B vaan A tai pienempi? voiko sellaiset muka koskaan olla naiselliset tai kauniit?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //tiny. cc/QXxRO

Vierailija
22/27 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehet tutkitusti ja tunnetusti tykkää yleisesti ottaen hieman isommista ja riipahtavammista kuin pienistä. pikkutissien himoajia on pieni joukko. Suurin osa haluaa naisensa näyttävän selkeästi naiselta. ja todellakin riippareita kohtaan naiset itse ovat huomattavasti kriittisempiä kuin miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei suoraan sanoen edes kiinnosta. Mutta se kiinnostaa että miten ihmeessä isotissiset voi olla niin julmia ja ilkeitä pienitissisiä kohtaan? Mä olen näitä tissijuttuja vähän seurannut ja voin vain todeta että isoritissisillä taitaa suurimmallaosalla olla loppujenlopuksi ihan älyttömän huono itsetunto. Kun ei ole mitään muuta kuin ne isot tissit, niin niitä ja niiden " ihanuutta" ja " seksikkyyttä" , on pakko korostaa ihan älyttömissä määrin ja mollaamalla pieniä tissejä! Säälittävää!

Ja ei kannata edes vaivautua haukkumaan mua katkeraksi laudaksi, sitä en nimittäin ole. Mulla on kauniit rinnat, vaikka lapsia olen synnyttänyt ja imettänyt, eivät täydelliset rinnat, mutta kauniit.

Vierailija
24/27 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään naisellisena ja seksikkäänä naisena ja hällä on pienet rinnat

Vierailija
25/27 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niiden kantajista.

Vierailija
26/27 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys on mielestäni kokonaisuus, johon siis kuuluu myös rinnat (kauniit sellaiset), ei pelkästään kasvot

Vierailija
27/27 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan anorektinen androgyyni