Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen kotiisi?

Vierailija
13.02.2008 |

Itselläni on kauhea ahdistus tästä meidän talosta.

Ei minkäänlaista sisustusta, kaikki tavarat on eriparia ja tää hökkeli on niin pieni että täällä ei mahdu edes kunnolla asumaan... siis mitään pohjaratkaisua tässä ei edes ole, huoneita vaan jonossa ja joutavan iso eteinen.

Vieraitakin kun joskus harvoin käy niin tuntuu et talo on ihan joka nurkaa myöten täynnä..

Tää ei todellakaan ole mun unelmien talo ja en halua joutua asumaan tässä lopun ikääni. Mieheni oli ostanut tämän itselleen ennen kuin tapasimme... myydähän tämän voisi jos joku sattuu huolimaan..

joskus tuntuu oikein pistona sydämmessä kun olen niin kateellinen niille joilla on ihan tavallinen kodikkaasti sisustettu, pohjaratkaisultaankin ihan mainio talo, jossa he aikovat perheineen viihtyä lopun elämäänsä. Mitään ei kiinnosta laittaa kun tuntuu että kaikki vaan ahdistaa.. joskus ihan synkkinä hetkinä mä oon ajatellu et jos tästä talosta ei päästä eroon niin mä lähden sitten vaikka yksin. Niin suuri taakka tästä on tullut.

Anteeksi vuodatus,

mutta olkaa oikeesti onnellisia te jotka asutte hyvin ja varsinkin ne jotka tuntee asuvansa unelmakodissa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisenkin siitä voisi tehdä, jos olisi tarpeeksi rahaa. Sisustus ahdistaa mua kanssa. Kaikki huonekalut tuntuu niin kuluneilta ja lasten sotkemilta, mutta uusiakaan ei nyt ole varaa ostaa.

Joskus hävettää meidän talon julkisivu, joka on aika huonossa maalissa ja likaisen näköinen. Ikkunatkin pitäisi vaihtaa, mutta ehkä joskus myöhemmin...

En haluaisi oikeastaan muuttaa pois, mutta haluaisin rahaa, jolla remontoida tää talo oikein kunnolla.

Vierailija
2/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen erittäin tyytyväinen!jo rakennusvaiheessa valitsin materiaaleja rivariini,joten värit &materiaalit on omannäköisiä. sisustus on vielä kesken,mutta tiedän mitä haluan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen olemaan hyvin tyytyväinen :)

Vierailija
4/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tuli välittömästi koti isolla k:lla. Laitettavaa ja muokattavaa on vielä paljon - saa ollakin, sillä pikkuhiljaa laittaminen ja toiveiden toteutuminen on antoisampaa kuin kertarysäys. Silti olen onneksi jo melko hyvin päässyt eroon siitä vaiheesta (joka teillä ilmeisesti vielä on), että kaikki tavarat olivat sukulaisten hylkäämiä lastulevyvirityksia ja kaikki keskenään erilaisia. Nyt alkaa oma maku näkyä jo kodissa!

Suosittaisin sinua ensin miettimään, onko inhosi taloa kohtaan todellista - ettei siis syytä löydy jostain muusta epätyydyttävästä asiasta. Sitten toiseksi sanoisin, että etsikää nyt ihmeessä koti jonka tunnette kumpikin omaksenne! Pankaa toimeksi, kyllä se siitä suttaantuu!

Vierailija
5/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap tee kotisi viihtyisäksi!

seinien maalaus/tapettien uusiminen ei ole mikään hirmu kallis homma.

Turhat tavarat pois!

Keksi lisää säilytystilaa, on olemassa kaikenlaisia hylly/kori juttuja joilla tavaraa saa esim. pieneen vaatehuoneeseen säilytykseen.

Uusi verhot ja matot, tulee jo uutta ilmettä!

Vierailija
6/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä roinat pois. ja iso eteinen olisi mun unelma!

Vierailija
7/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan tämä ahdistus lievenee, toisinaan tuntuu että kurkkua kuristaa kun niin paljon haluais toisenlaisen kodin.

Nyt alkaa jo vähän piristää tuleva kevät ja ehkäpä tässä keväämmällä sitten uusin verhoja ja mattoja vähän raikkaammiksi.

Ehkä kesän alettua saamme tämän laitettua myyntiin. Voihan se todellakin olla että tässä asiat on vähän kasaantunut ja talo tuntuu sen takia niin vastenmieliseltä.

t. Ap

Vierailija
8/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä tuossa määrin ahdista. mutta mielellään laittaisin ja sisustaisin. Olemme vain miehen kanssa eri mieltä siitä että pitääkö kotiamme laittaa ja sisustusta uusia.

Paljon eriparia löytyy ja toisten vanhaa. Mies ei halua käyttää rahaa sisutukseen. Meillä yhteiset raha, yhteinen tili.

Jonku verran olen saanut laitettua mieleistänikin.

Vierailija
9/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisäntämme on ihan perseestä.

Yli puoli vuotta saimme odottaa uutta jääkaappia, koska vanha reistaili pahasti.

Vara-avaimen hän aina vain unohti tuoda.

Tiivisteet ikkunoihin, sain odottaa niitäkin ainakin 4kk, vanhat olivat jo murentuneet pois.

Uusia tapetteja olokkariin ja uutta lattiaa ollaan tässä odoteltu jo yli vuosi.

Ei tee edes mieli sisustaa kun tapetit on niin järkyt.

Lupailee aina mutta ei kuitenkaan tee ikinä mitään.

Nytkin, makuuhuoneen ikkunalaudan ja ikkunan välissä on rako, ei se paikka mihin laitetaan tiivisteet vaan perustuksissa on rako. Sieltä puhaltaa todella kylmää ilmaa. Olen jo muutaman kerran maininnut siitä, ja sanonut että vauvallakin on jo nuhaa kun on niin kylmä makkarissa.

Mutta ei, ei tule laittamaan silikonia sinne väliin.

Voisinhan sen itsekin tehdä mutta otaa niin aivoon nämä lupaukset joita ei pidetä joten itse en tee enää mitään tän kämpän hyvinvoinnin kannalta.

Vuokraa silti kehtaa pyytää ihan kuin olisi uusi, täysin rempattu kämppä.

Vierailija
10/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nyt silleen mikään niin paljon ärsytä. Kyllä me miehen kanssa ollaan muuten sitä mieltä että oli lottovoitto löytää tää talo. Iso talo isolla tontilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän