Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitosen maratoonarit 13.2.

13.02.2008 |

Moi!

Tiputusta peräti sata grammaa :-)

Viime ja tämä viikonloppu pvat kyllä liian pahoja rasteja " täysipainoiselle laihduttamiselle" : kolmet synttärit, kahdet yövieraat ja tenttiin lukemista miehen työmatkalla ryyditettynä. Siis aika hyvä tulos siihen nähden :-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes,

vihdoin pääsin taas alle 64kg:n! Paino tänään 63,8kg - miinusta siis 300g. Nyt en enää päästä painoa 64 kiloon.

Toivon, että tästä saisin uuden kipinän. Ostin viimeviikolla ihanat uudet housut, jotka ovat vielä himpun liian tiukat. -2kg ja ovat oikein passelit. Aionkin kokeilla housuja säännöllisesti, en nyt ihan päivittäin mutta melkein...

Tsemppiä,

Neetu

Vierailija
2/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille!

Ihan positiivinen viikko takana kaikin puolin; ollaan vihdoinkin oltu terveenä, herkuttelut olleet minimissä ja liikuntaakin vähän harrastettu!

Tulos on viime viikkoiseen -500g eli tosi tyytyväinen olen.

Alkuperäinen paino minulla 67kg ja nyt näytti vaaka 63,6kg. Eli tiputusta alkuperäiseen 3,4kg ja se on tullut ihan puhtaasti herkkuja vähentämällä ja vain katsomalla mitä syön!

En olis koskaan uskonut oikeesti, että voin näinkin helpolla saada painoa putoamaan. Aiemmin olen toki ollut painonvartijoiden dieetillä, mutta tuntui, että ajattelen ruokaa koko ajan.

Nyt otin ohjenuoraksi " rennon laihduttamisen" ja kiireettömän aikataulun. Tarkoitus vain vähentää sipsit ja varsinkin karkit minimiin. Ja ihan sen kanssa olen tosiaan saanut nuo muutaman kilon putoamaan! Ehkä se oli vaan asenteesta kiinni?

No, tälläisen pohdiskelun jälkeen on hyvä napata isännän suklaalevystä yks pala ;D

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

t.Mamma69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustaa itseäkin tsemppaamaan.

Mulla on vain -200g paino pudonnut, mut jotain kuitenkin. Nyt siis paino 61,9kg.

Mutta vielä on paljon opittavaa omassa syömisessä, että onkin vaikeaa tuo itsehillintä!

Ma-to menee ihan hienosti, kun lasken pv:n pisteitä, mut sit kun en laske viikonloppuisin ollenkaan niin kyllähän se vaikuttaa-ainakin mulla-että menee överiksi.

Todella vaikeeta... :( Mut en haluaisi enää isoksi.... Pakko siis jatkaa taistelua, oman itsehillinnän kanssa.

Painohan mulla on nyt aika sopiva, mut tiedän sen että jos en nyt ala tietoisesti ponnisteleen omien mielihalujen ja tunnesyömisten kanssa niin pian se paino tuosta taas pompsahtaa isompiin lukemiin...

Ja mitä enemmän tulee ikää niin tuntuu et motivaatio yrittämiseen laskee...

Että tälläisiä pohdintoja näinä yön tunteina.

Vierailija
4/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itseasiassa pudotusta olikin -400g viime viikosta. Syystä että painoni oli noussut sitä edeltävältä viikolta +200g(2vkoa sit paino 62,1kg, vko sit 62,3kg ja nyt 61,9kg). Eli ehkä tässä on syytä ainakin vähäsen hymyyn, vaikka hieman tyytymätön olenkin omaan itsekontrolliin syömisten suhteen. :)

Vierailija
5/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

onneksi pudotusta, vaikkakaan ei kovin paljon, vain -300g edellisestä viikosta. Paino siis nyt 65,8kg.