Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin jäädä kotiin hoitamaan lapsia

Vierailija
13.02.2008 |

työssäkäynti tuntuu pakkopullalta. Mietin jatkuvasti työtä kotona ollessa ja joka päivä mua inhottaa mennä töihin.

Olen harkitsemassa alan vaihtoa, vaikka en tälläkään hetkellä työskentele omalla alallani.

Nyt mietityttääkin se, että asuntolainaa pitäisi lyhentää, mutta se ei onnistu jos olen kotihoidontuella kotona. Uutta ammattia en voi opiskella, koska se olisi päiväopiskelua ja lapset olisivat hoidossa päivisin ja sekin maksaa jonkin verran.

En tiedä mitä tässä tekisin. Työpaikka on ihan mukava ja työkaverit myös, mutta se työ vaan ei sovi minulle :(

Mitä tekisitte tilanteessani? Mitä tässä voisi tehdä? Ehdotuksia? Mielipiteitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein muuta vinkkiä osaa antaa, kuin jokin kotoa pyöritettävä pieni bisnes, esim. jokin nettimyyntijuttu. Tai sitten kotimyyntikutsut, Avon, Tupperware, PartyLite tms... Niillä tuskin kylläkään rikastuu.

Vierailija
2/2 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kauhuissani kotona ja odotan koska pääsen takaisin töihin. Joo, olen kamala äiti.

Meillä on vastasyntynyt ja muutamaa vuotta vanhempi lapsi, ja olen ihan sekopäisenä täällä kotona. Olen ollut kotona marraskuusta (sairasloma) asti ja nyt jo tuntuu että seinät kaatuu päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän