Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tuli vauva, neloselta

Vierailija
13.02.2008 |

Loppui juuri. Voi tsiisus mikä kontrollifriikki äijä! En kestäisi asua moisen kanssa saman katon alla! Vauvan imetysaikataulut, kakkausaikataulut, huoh...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. vauva-aikana suunnattoman millintarkasti pullosta ruokitut vauvat (kellon mukaan) ja kauhea paniikki, jos ei juuri sitä millimäärää ole syönyt, leikki-ikäisellä samaten kellontarkat ruokailut, kylvyt, nukutukset ym. joista ei mistään syystä (juhlapyhä, vierailu, kiva meno) jousteta.

Ilmeisesti tarvitsevat kellontarkat rutiinit ja aikataulut pysyäkseen itse kasassa ja saadakseen tunteen elämänhallinnasta.

Vierailija
2/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti jo siltä, että vaimonsakkin oli jo ihan kypsä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko veemäinen. pyöritteli silmiä kaikelle mitä mies sanoi eli väheksy toisen sanomisia. Sellanen olen aina oikeassa tyyppi. Rutiinit hyviä vauvan kanssa. Nainen oli ärsyttävämpi

Vierailija
4/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha-asioista ollenkaan. " Kiva shoppailla vauvan kanssa, kunhan joku muu maksaa" . Lyön vetoa, että ei mene koskaan töihin ja lapsia tulee lisää. Mies taas lähinnä vaikeutti äidin elämää typerine aikatauluineen ja hienoine imetysaikatauluineen. Kaiken kaikkiaan poikkeuksellisen typerä pariskunta vai onko muitakin samanlaisia?

Vierailija
5/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli vietnamilaine äiti ja kanadalainen siä ja se nainen oli jsut hirvee kontrollifriikki. 3 tunnin väkein oli syötettävä, herätti vauvaparka aina kellontarkasti syömään isä ei ollut samoilla linjoilla. Hirveetä kun ei anneta vauva elää omaa rytmiä.

Vierailija
6/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna mihin? millasia sun mielestä kamalat jos tuo mukava?! huh. kauhee päällepäsmäri, minä minä. miesparka. Sumopainija-tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan