Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vihatyhmä?

Vierailija
04.12.2024 |

Koetko alemmuutta ja kateutta paremmin pärjääviä, sivistyneitä ihmisiä kohtaan, ja "kostona" heittäydyt tyhmäksi: et lue, et opiskele, et seuraa tiede- ja taide-elämää, oikein ryvet tietämättömyydessäsi? Saatat olla vihatyhmä.

https://www.hs.fi/taide/art-2000010848533.html

Ilmoittaudu alapeukuttamalla.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

t. Niinnittäjä

Vierailija
2/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly tänne!

T: Läiskijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihatymä siksi koska olen rumaläski, en kelpaa kenellekkään

Vierailija
4/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että muutama on tunnistanut itsensä. Itseymmärryksestä on vain etua.

Vierailija
5/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti

Vierailija
6/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen idiootti

Teitkö kirjoitusvirheen. Korjasin.

Jos et, kerro toki mitä tarkoitat, mammakultanen. 

Vierailija
7/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Hesarin jutun mukaan vihatyhmyys selittää ainakin osittain, miksi pojat eivät lue. Ja sivistymättömistä pojista tulee sivistymättömiä miehiä, jotka oikein mehustelevat kirjallisen sivistymättömyytensä määrällä.

Se vain ei palvele heitä mitenkään maailmassa, jossa arvostetuimmat asemat saavutetaan koulutuksen, osaamisen ja kommunikoinnin kautta.

Poika, älä ole vihatyhmä!

Vierailija
8/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vihatyhmä vaan ihan pelkkä tyhmä. Olen kyllä yrittänyt kaikkea, mutta mun aivot ei vaan yksinkertaisesti toimi.

Vierailija
9/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vihatyhmä vaan ihan pelkkä tyhmä. Olen kyllä yrittänyt kaikkea, mutta mun aivot ei vaan yksinkertaisesti toimi.

Tyhmäksi kirjoitat hyvää suomea. Moni tyhmä ei kykene. Ehkä et ole niin tyhmä kuin kuvittelet?

Vierailija
10/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että moni joka tästä provosoitui, ei uskalla alapeukuttaa, vaikka sormi syyhyää painaa alanuolta. 

Vierailija
11/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jää alisuorittajaksi, useimmiten ei kyse ole kostosta tai vihasta, vaan vain jonkinlaisesta uupumuksesta, jopa traumasta, jolloin vaan yrittää selvitä päivän kerrallaan. Ei liity toisiin ihmisiin mitenkään.

Vierailija
12/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku jää alisuorittajaksi, useimmiten ei kyse ole kostosta tai vihasta, vaan vain jonkinlaisesta uupumuksesta, jopa traumasta, jolloin vaan yrittää selvitä päivän kerrallaan. Ei liity toisiin ihmisiin mitenkään.

Joillain ei liity, joillain liittyy. Tän ketjun tarkoitus on tuoda esiin sitä ilmiötä, kun alemmuutta tunteva miespuolinen tekee omasta sivistymättömyydestään identiteettinsä. Näitä on. Siksihän naiset dominoivat korkeakoulutusta ja kulttuuria, ja pysyttelevät ajan tasalla tieteen ja taiteen ilmiöissä, kun taas vihatyhmä mies viipyilee Toyotansa alla ja lukee korkeintaan ketsuppipurkkia.

Vierailija
13/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä viisi henkilö on ilmoittautunut vihatyhmäksi. Onko lisää?

Vierailija
14/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oletko?

t. Niinnittäjä

Vierailija
15/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäksi kirjoitat hyvää suomea. Moni tyhmä ei kykene. Ehkä et ole niin tyhmä kuin kuvittelet?

Olen mä. Kirjoitustaidolla on hyvin vähän tekemistä älykkyyden kanssa (vrt. lukihäiriö).

Vierailija
16/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mä. Kirjoitustaidolla on hyvin vähän tekemistä älykkyyden kanssa (vrt. lukihäiriö).

No mistä sitten tiedät, että olet tyhmä? Kielellinen lahjakkuus on yksi niistä osa-alueista mitä älykkyystestissä mitataan, muru. Olet varmaan nainen.

Vierailija
18/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihmettelen miksi miesmammat ei ole poistaneet tätä. Ovatko lie sammuneet.

ap

Vierailija
19/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kateutta, miksi ihmeessä tuntisin? Olen ihan tyytyväinen itseeni puutteinenikin.

Vierailija
20/37 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne kateutta, miksi ihmeessä tuntisin? Olen ihan tyytyväinen itseeni puutteinenikin.

Luetko, muru?

Mitä luit viimeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi