Miten toimit tilanteessa, kun työpaikallasi on ihminen joka ei voi sietää sinua silmissään?
Olet hänelle kuin ilmaa, hän ei koskaan tervehdi sinua eikä noteeraa mitenkään. Ja olet ollut häntä kohtaa aina ihan normaali ystävällinen ym.
Kommentit (5)
Ilmeileekö myös vihaisesti?
Varmaan sopivan hetken tullessa ottaisin asian puheeksi, jos siis ilmeitä ja selvää inhoa on mukana.
Muuten antaisin olla, enkä välittäisi tai huomioisi. Tai no todennäköisesti normaalisti tervehtisin ja käyttäytyisin mahd normaalisti.
Syytä kollegan käytökseen en tiedä. En usko loukanneeni tms mitenkään. Hän ei tervehdi, mulkoilee ylimielisesti / vihaisesti, naurahtelee ivallisesti kun saavun huoneeseen jne. En ole kommentoinut asiaa mitenkään, olen ollut kuin en välittäisi, mutta en ole alkanut puheisiin hänen kanssaan oma-aloitteisesti. Tervehdin yksipuolisesti pienellä nyökkäyksellä.
on eri asia kuin normaalit sosiaaliset normit, ja niihin kyllä kuuluu tervehtiminen.
sen vuoksi, niin saattaisin sanoa jotain " koitetaan nyt saada homma tehdyksi, jooko?" Oikein sillain kun vähän kovemmalla äänellä lapselle jämäkästi sanotaan.
Vähän niinkuin näpäyttäisin siten että hänen käyttäytymisensä on lapsellista ja minä olen moisen yläpuolella.
Jättäisin muuten omaan arvoonsa