Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua Muumi-täytekakun teossa!!!

Vierailija
12.02.2008 |

Olen päättänyt sellaisen tehdä, mutta ongelma on se, ettei homma toimikaan niin kuin olin ajatellut. Eli olin alunperin ajatellut paistaa kaksi kääretorttupohjallista, jotka olisin leikannut kahteen osaan eli mulla olisi ollut yhteensä neljä pohjaa. Äsken katselin sitten meidän peltejä, että ne ovat ihan liian neliöitä! Jos teen kakun niin, kun olin ajatellut, kakusta ja Muumista tulee liian kapea. Jos teen taas kolme pellillistä ja laitan pohjat vaan päällekäin, tulee kakusta aivan liian iso.

Miten saisin ton onnistumaan? Haluan kakun päälle kokonaisen Muumin kuvan (en siis pelkkää päätä vaan).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan tarvittavan määrän tavallisia kakkupohjia vuokassa. On ne sitten pyöreitä tai neliskanttisia. Täytän kakut valmiiksi ja sitten alan hahmotella muotoa, muotoilen hahmon siis veitsellä leikaten oikeanlaiseksi, paikkapalojakin jää. Sitten vaan kermalla loppu silaus.

Vierailija
2/3 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi kamalan korkeaa kakkua, vaan max 4-kerroksinen ja sen kokoisesta pyöreään kakkuvuokaan tehdystä kakusta en usko saavani tarpeeksi pitkää ja leveää Muumi-hahmoa varten.

Muita ideoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettelet sitten ne pystyssä olevat rullat oikeaan muotoon. En ole koskaan moista kokiellut, mutta jossain lehdessä olen nähnyt ohjeen.