Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuore ero ja uusi suhde...

Vierailija
12.02.2008 |

minulla useampi lapsi ja miehellä ei ollenkaan,ja hän minua 9v muorempi...mitenhän tulee toimimaan,tulisesti rakastuneita ollaan molemmat ja yhdessä on järjettömän hyvä olla...nähty kahden kesken jonkun aikaa ja niin meinataankin vielä pitkään mutta seurustellaan ja rakastuneita ollaan..kohtelee minua niin upeasti etten käsitä tätä...kuitenkin pieni pelko tuli koska ero suht tuore tosin minun haluama ja itse siihen jo pitkään ollut valmis..eli ei mitään tunteita exää kohtaan,mutta kuitenkaan en olisi valmis siihen että romuttuisin heti perään...kuinkahan uskallan heittäytyä tähän?? ja nähdään vain viikonloppuisin mikä sopii tähän tilanteeseen kyllä aluksi oikein hyvin...ikävä vaan on kova koko ajan..muilla kokemuksia???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis erosta lapseni isän kanssa. Siinä välissä oli " joku" joka tuntui " loppuelämän rakkaudelle" .. Ei tietenkään kaikilla käy niin, kuin minulla, mutta jos olet tämän rakkauden löytänyt heti eron jälkeen, uskon, että mahdollisuus siihen " kokeilurakkauteen" on suurempi jos ymmärrät mitä tarkoitan.. Minäkin silloin luulin, ettei kaunaa enää exää kohtaan ole mutta ne tunteet tulivat paaaljon myöhemmin.. Ja tämä " ensirakkaus" eron jälkeen oli kolme kuukautta erosta.

en sano tätä ollenkaan pahalla, voihan se olla että tämä on sinun rakkaus.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla