Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua

12.02.2008 |

Tänään tuli pientä vuotoa kun paperilla pyhhkii,menikö tämä nyt sit kesken?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä se on sellaista vaaleanpunaista ja sitä tosiaan tuli hyvin vähän?

Vierailija
2/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni vuoto mitään meinaa. Mulla on kahdessa raskaudessa ollut vuotoa viikkotolkulla, yleensä pientä mutta välillä on tullut ihan siteeseen asti. Silti toinen noista on nyt 2 v ja toinen rv 34+5. Mulla vuotoja on ollut ensimmäisen kolmanneksen aikana, ei koskaan sen jälkeen.

Maaria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa ja tokassa raskaudessa viikoilta 7 jonnekin viikolle 9 ja tuolla ne nyt molemmat tuhisee omissa vuoteissan. Nyt olen raskausviikolla 21, ja viikolla 17 oli melko runsasta vuotoa, mikä tulikin istukasta, mutta loppui ja nyt on kaikki hyvin. Älä vielä murehdi, varsinkin jos vuoto on noin vähäistä.

Vierailija
4/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta etkö se ollut juuri sinä joka eilen kysyi että voiko appelsiineja syödä raskaana ollessa ja pari päivää sitten kysyit millä kirpputorilla on myynnissä äitiysvaatteita? Jos en väärin muista niin sulla on ollut kysyttävää muistakin " erikoisista" asioista?? Tottakai saa ja pitääkin kysyä kaikkea mitä ei tiedä, ei kysyvä tieltä eksy... Mutta musta tuntuu että osa sun kysymyksistä on läppiä/provoja tai sitten sun kysymykset ovat vaan jotenkin omituisesti esitettyjä...menee multa ohi oikeelta ja vasemmalta... Kiitos ja anteeksi...

Vierailija
5/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säikähdin vaan kun tykkään niin syödä appelsiinia ja luin jostain et a vitamiini on haitaksi,sitten löysin jutun mis sanottiin et appelsiinissa sen a vitamiinin muoto on hyväks vauvalle