Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako köyhän ostaa Reimatec kun lapsia on 3 ja kaikki samaa sukupuolta?

Vierailija
12.02.2008 |

Voisi siis kierrättää lapselta toiselle. Sen olen huomannut, että halpishaalarit (Lassi&Lotta yms) ei kestä lapselta toiselle, menee karmean näköiseksi jo ensimmäisen-toisen käyttäjän kohdalla. Ja rasittavaahan se ainainen kurahousujen pukeminen on kolmen kanssa.

Kallis Reimatec on alkanut houkuttaa. Siispä kysyn nyt että kannattaako ostaa? Ajatuksena siis että sitä käyttäisi kaikki kolme lasta vuorollaan. Ostaisin aina esikoiselle ja kierrättäisin sitten seuraaville.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä Rasavil (mun oma suosikki) tai Lenne tai se Reimatec, varmasti säästyy rahaa. Halpispuvut mennee yhdellä lapsellakin jo lyhyessä ajassa tosi huonoksi!

t:lastenhoitaja pk:sta

Vierailija
2/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää toisella esim. kakkoshaalarina.

Riippuu tietenkin kuinka monta haalaria on käytössä ja kuinka liikkuvainen lapsi on.

Meillä on säilynyt koot alle 98cm lapselta toiselle, melkein ykköshaalarin veroisena, isompia kokoja käytän kakkoshaalareina.

Reimatec:ssä on hyviä puolia verrattuna halvempiin. Kolmen lapsen hoitovapaalla olevana minulla ei ole varaa reimatec paljon ostella. Meillä on todettu hyväksi reimatec:n lisäksi Remu, Jonathan ja Lenne. Kaikki vaatteet ostan tarjouksesta. Esim. tehtaanmyymälöistä tai alesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, kun ovat paljon edulllisempia kuin reiman haalarit.

Vierailija
4/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytön vaatteet ovat kierrätyskelpoisia, mutta pojalla kuluu polvet puhki (esim. Rasavilin Cordura) ja saa reiät mitä ihmeellisimpiin paikkoihin.

Vierailija
5/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukat kestivät tosi paljon paremmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi