Odotan kolmatta ja nyt mies kuumeilee jo neljättä!
Ekat vauvat olivat kaksoset ja todellakin mehut veke ja nyt
mies on seonnut täydellisesti! Tämä kolmas tuli yllärinä ja nyt
jo suunnittelee uutta vauvaa...Mä en tajua! Onko tuollaisia miehiä olemassakaan :)
Kommentit (6)
Jos eivät niin, olisi korkea aika kolmannen lapsen kanssa! Laittakaa se ehdoksi, jotta voisitte harkita neljättä lasta.
Muuten varmaan jakaisimme näitä lomia enemmän, se olisi ihana ajatus kyllä. T: 2
Mutta ei se raha edes ole mitenkään ongelma, vaan kun ei ole ketään kuka hoitaisi ne työt sillä aikaa. Ei ole pitkä matka kortistoon jos pistetään vaan kaupan oveen lappu että kauppias on nyt vauvaa hoitelemassa, niin mukava ajatus kuin se olisikin :( 2/4
jos pystyisin elättämään muuten perheen. Nyt ei edes työpaikkaa. Puhuu että miten kivaa varmaan vois olla että olisin 3. jälkeen pari vuotta töissä ja sitten taas huomaisin miten tylsää työelämässä on ja olis vakkari paikka ja sitten taas jäisin pariksi vuodeksi kotiin. Ja siinä vaiheessa isommat olisivat sen ikäisiä että helposti saisi harrastuksiin vietyä ja tuotua. Olen oikeasti aika shokissa sen puheista. Ei ole koskaan tuollaisia puheita ollut. No ekat lapset tulivat lukuisten hoitojen avulla ja kolmas ns. ylläri joten ehkä se liittyy johonkin miehisyys asiaan jota en oikein ymmärrä naisena...aiemmin olis ollut yhteenkin tyytyväinen :)
Mulla on ollut vähän enemmän sulattelemista mutta alan olla jo aika ympäripuhuttu :)