Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri lupasi soittaa verikokeen tuloksia, eikä soittanutkaan!

Vierailija
12.02.2008 |

Mua ottaa ihan julmetusti aivoon, kun käymme kalliilla klinikalla lapsettomuushoidoissa ja palvelu on ihan paskaa! Perjantaina hoitaja antoi ihan eri tietoja kuin mitä lääkäri kertoi tuloksista maanantaina.

Maanatain lääkärikäynnillä, lääkäri lupasi soittaa tänään uuden kokeen tuloksista. Eipä soittanut!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotimme poikamme dna-testin tuloksia kun hänellä epäiltiin olevan kuolemaan johtava lihassairaus. Pojan tulokset olivat unohtuneet jonkun (siihen aikaan) HYKS:in lääkärin pöydälle papereiden sekaan useaksi viikoksi, joten odottelimme tuloksia paljon pitempään kuin alunperin piti. Alkoi jo paniikki iskeä kun aikaa kului eikä mitään kuulunut tuloksista - ajateltiin tietenkin että pojan näyte on joutunut jonnekin jatkotutkimuksiin kun on löytynyt epäilyttävää.

Onneksi tulos oli negatiivinen.

Vierailija
22/28 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa itse puhelinta käteen ja pirauttaa sinne?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk ja sinun ärsyyntymiset klinikkaa kohtaan ovat menneet. Onnea!

Vierailija
24/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klinikan puhelinvaihde meni kiinni kyseisenä päivänä klo 16 eli sinne soittaminen oli mahdotonta. Eilen soitin klinikalle heti aamusta, mutta vasta iltapäivällä suvaitsi lääkäri soittaa takaisin. Ei pitänyt niin kiirettä, kun asia ei ollut kiireellinen... hänelle. Minulle se oli, kun odotin hermostuneena tulosta ja sitä, miten hoito etenee.

Se joka mainitsi klinikoiden työntekijöiden ikävästä tilanteesta, kun joutuvat tällaisia huurupäitä hoitamaan, ymmärtänee, että heille maksetaan hyvin siitä, että palvelevat maksavaa asiakasta.

Lapsiperheen arki on minulle jo tuttua yhden lapsen kautta, mutta kyllä nämä hoidot joka kerta vie hermot tosi tiukille.

ap

Vierailija
25/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Klinikan puhelinvaihde meni kiinni kyseisenä päivänä klo 16 eli sinne soittaminen oli mahdotonta. Eilen soitin klinikalle heti aamusta, mutta vasta iltapäivällä suvaitsi lääkäri soittaa takaisin. Ei pitänyt niin kiirettä, kun asia ei ollut kiireellinen... hänelle. Minulle se oli, kun odotin hermostuneena tulosta ja sitä, miten hoito etenee.

Se joka mainitsi klinikoiden työntekijöiden ikävästä tilanteesta, kun joutuvat tällaisia huurupäitä hoitamaan, ymmärtänee, että heille maksetaan hyvin siitä, että palvelevat maksavaa asiakasta.

Lapsiperheen arki on minulle jo tuttua yhden lapsen kautta, mutta kyllä nämä hoidot joka kerta vie hermot tosi tiukille.

ap

Vierailija
26/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse soittanut normaaliin soittoaikaan hoitajalle, jos olisin tiennyt, ettei lääkäri soita. Noilla hinnoilla ja tuon tason klinikalla pitää olla jokin järjestelmä tuollaisia tilanteita varten. Silloin ovat ottaneet rahanahneuksissaan liikaa potilaita, jos eivät pysty heitä hoitamaan ja palvelemaan sovitusti.

ap

Vierailija
27/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset