Lääkäri lupasi soittaa verikokeen tuloksia, eikä soittanutkaan!
Mua ottaa ihan julmetusti aivoon, kun käymme kalliilla klinikalla lapsettomuushoidoissa ja palvelu on ihan paskaa! Perjantaina hoitaja antoi ihan eri tietoja kuin mitä lääkäri kertoi tuloksista maanantaina.
Maanatain lääkärikäynnillä, lääkäri lupasi soittaa tänään uuden kokeen tuloksista. Eipä soittanut!
Kommentit (28)
Nyt tässä hermopainetilanteessa ottaa kaikki epäkohdat aivoon.
ap
Vierailija:
Nyt tässä hermopainetilanteessa ottaa kaikki epäkohdat aivoon.
ap
t.2
Niin ei tietenkään saisi käydä, mutta virheitä sattuu. Mutta ehkä hoidon tuloksellisuus on kuitenkin tärkeintä?
Voi olla myös, että tulokset ovat viivästyneet. Mutta olisihan siitäkin hyvä soittaa.
Veikkaan että saatte huomenna soiton, ja pahoittelut. Toivotaan!
t. lapsettomuusklinikan hoitaja
Eikö hoitajan pitäisi olla hiljaa, jos ei mistään mitään ymmärrä?
ap
Tietystikään ei pitäisi veikkailla mitään jos ei ole varma mistä puhuu.
8
Mä käyn yksityisellä klinikalla sen takia, että saan hyvää ja kunnioittavaa hoitoa. Mä haluan, että mulle ollaan ystävällisiä ja asiat hoituu kunnolla. Niillä hinnoilla asioiden pitää hoitua viimeisen päälle hyvin, eikä hoitaja voi antaa vääriä tietoja, eikä lääkäri jättää soittamatta. Lääkäri tietää, missä hermopaineessa tuloksen odottaja elää ja miten pitkä odottavan aika on. Olisi sitten vaikka pistänyt sen idiootin hoitajan soittamaan.
ap, jolta repee ihan kohta suoni päästä tai valkotakkiset voi noutaa kohta pehmustettuun huoneeseen
mutta on nyt kyllä aika loukkaantunut, kun tarkoitus oli ihan hyvä.
No, oma moka, ei pitäisi vastailla näihin ketjuihin.
8
tuli vaikutelma, että tuloksellisuus vain olisi tärkeää?
Itse elän mukana jokaisen asiakkaan tapauksessa ja onnen kyyneliä vuodatan kun onnistutaan ja pikkuinen näkyy ultrassa!
Toivon kovasti onnistumista teille, ap!
8
Mä tässä vaan mietin kaikkea, mitä olisin voinut tehdä hoitajan virheellisen tiedon perusteella. Meillä nimittäin oli ennen joulua kemiallinen raskaus ja nyt hoitaja kertoi puhelimessa tilanteen olevan sama kuin ennen joulu eli pieleen meni. Maanantaina lääkäri kuitenkin sanoi, että arvo oli noussut ihan normaalisti eli epäonnistuminen ei ole mitenkään sanottua, vaikka vuotoa on esiintynyt. Jos joisin alkoholia, olisin varmasti vetänyt pään täyteen pieleen menneen hoidon päätteeksi.
Noh, olenpahan nyt joka tapauksessa valmistautunut siihen, että pieleen meni. Olis nyt vaan ollut kiva tietää, miten edetään.
Plääh!
Mä en niillä hinnoilla katselis pätkääkään huonoa kohtelua. Mä vaadin yksityiseltä palvelua. Siitähän mä maksankin!
Tuntuu kyllä siltä ettet tulisi kestämään lapsiarkea päivääkään. Parempi hoitaa tuo hermopuoli ensin kuntoon ja sitten yritellä uudelleen.
Minun käsityksen mukaan 8 puhui (siis kirjoitti) hoitojen tuloksellisuudesta, ei klinikan tuloksellisuudesta!!
Tuossa tilanteessa kun vielä tulee huonosti palvelluksi, kun on pistänyt kaikki rahansa hoitoihin, on enemmän kuin ymmärrettävää, että hermot on tiukassa. Tsemppiä ap:lle ja 20:lle pikkasen ymmärrystä peliin. Olet tosi hävytön!
Kannattaiskohan sun hakeutua jollekin empatiakurssille...
Mä en missään tapauksessa suostuisi tuollaiseen kohteluun. Soitat heti aamulla sinne ja valitat huonosta palvelusta.
että HOIDON tuloksellisuus on tärkeintä - tulkitsen että jos hoidoilla saadaan lapsi se on se tärkein juttu.
Lääkäritkin voi sairastua tai hänelle voi tulla yllättävä este tai tutkimukset eivät ole valmiina - tätä ei ap tietenkään voi omassa tuskassaan ymmärtää.
En todellakaan haluaisi olla töissä lapsettomuusklinikalla noita huurupäitä hoitelemassa.
Me ollaan saatu aina hyvää palvelua.