Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltapäiväkerhon ohjaaja-millainen palkka?

Vierailija
23.05.2008 |

Sain työkkäristä sijoitusosoituksen iltapäiväkerhon ohjaajan työhön. Ala ei ole lähelläkään omaa alaani, johon olen töitä etsinyt. Onkohan työkkärissä tullut virhe vai koettavatko vain "kepillä jäätä"

Työtä olisi 11-17 ja ilmeisesti vasta syksyllä? Eihän kesällä tuollaisia iltapäiväkerhoja ole, vai onko?

Lisäksi lapussa mainitaan, että iltapäiväkerhoihin palkataan TYÖLLISYYSVAROIN, mitä se mahtaa tarkoittaa? Eli mitähän se palkka sitten mahtaa olla kun töitäkin vain 6h päivässä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole ammattitaitokaan kummoinen, kuten itse voit todistaa.

Vierailija
2/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän minun ole pakko edes hakea tähän paikkaan? Kun ei kerran ole omaa alaani (eikä lähelläkään sitä)

Vai onkohan työkkärissä tullut tosiaan joku virhe, kun minulle tälläisen lähettivät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka riippuu ihan tehdyistä tunneista eli jos tunnit vaik 4,5h päivässä niin palkka n 900e.

varmaan sillä kuudella tunnilla vois olla 1000e luokkaa.

Ja vaikka maininta et 11-17 niin se voi olla sillä välillä, esim itse hain aikoinani samalla kellonajalle työtä ja sitten työ kuitenkin 11.30-16 eli 4,5h:n päivä.

Jos useampi ohjaaja, niin työtunnit saatetaan jakaa ton 11-17 välille.

Vierailija
4/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas ilmoituksiin ei tarttenu pakolla ?

Vierailija
5/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseiseen tehtävään. Palkan saat tietää kyseisen työpaikan palkanlaskijalta.

Vierailija
6/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle voidaan osittaa työpaikka myös muualta kuin omalta alalta. Karenssia voi myös pukata, jos kieltäytyy ottamasta työtä vastaan. Tai ei ota yhteyttä osoitettuun työpaikkaan.

Vierailija
7/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työttömänä en ole edes ollut kovin pitkää aikaa (3kk), joten ihan vielä en kuitenkaan ole luovuttamassa oman alani suhteen =)

Täytynee ehkä rohkaistua ja soittaa työkkäriin... Ihan nyt ei tunnu omalta jutulta tuo iltapäiväkerhon ohjaaja...

-ap

Vierailija
8/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkkäriin.

Vierailija
9/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

,mut en sit tiedä oisko säännöt tai lait muuttunu. Ip-kerho ohjaaja tienaa 5h tunnilla päivässä noin 960-970 e/kk ja 6,5 tunnilla saa noin 1200-1300, riippuu vähän koulutuksesta ja kokemuksesta. Eli voisin kuvitel´la, et 6 h , saisit jotain 1000e/kk. Palkka riippuu myös siitä, onko työnantajana kunta/kaupunki vai yksityinen järjestö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän