Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni ei pysty katsomaan minua silmiin

Vierailija
12.02.2008 |

Miten saisin mieheni relaamaan, on tosi jännittäjä tyyppiä ja joskus änkyttääkin. Ollaan oltu yhdessä jo kohta 4 vuotta ja meillä on kaksi lasta mutta ei uskalla katsoa mua suoraan silmiin. Yks päivä halusin katsoa minkä väriset silmät hänellä on ja oli niin vaikeeta katsoa mua, muutenkin kun kosketan häneen, hän on hyvin herkkä (siis alkaa puistattaa ja en usko että olisi kyse siitä että inhoaa minua). ahdistaa tälläinen tilanne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hiukan samanlaista, tosin lievempänä. Välillä ahistaa, mutta täytyy muistaa, että ei ole mahdollista, eikä tarkoituksenmukaistakaan toisessa tuollaisia asioita muuttaa. Toisaalta tietty " saavuttamattomuus" ja mieheni tarve isoon reviiriin olivat joskus niitä asioista joihin rakastuin.

Vierailija
2/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta ja paljon suoraa puhetta, asioiden jakamista, avoimuutta. Yksityiseen alueeseen on toki kaikilla oikeus; omiin kavereihin, omiin harratuksiin ja omiin ajatuksiin. Ei kaikkea voi jakaa. Mutta parisuhteessa tämä yksityinen tila on meillä ainakin aika pieni. Melkein kaiken voi ja haluaakin jakaa toisen kanssa. Etenkin nyt oman kehonsa ja sen kosketusoikeuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan. Hän jotenkin toisinaan työntää minua etäämmäksi, kuitenkin tiedän, että hän rakastaa minua ja meillä on hyvä seksielämä. Hän ei kestä vaan mitään julkisia hellyydenosoituksia, kun olemme kahden peiton alla kaikki toimii. Lapselle onneksi osaa näyttää hellyyttä, kun tämä on vielä niin pienikin. Miehen äiti on erittäin kylmä ihminen. Joten uskon, että mies on lapsena tullut toimeen vähäisellä hellyydellä. Äitinsä ei ole hellä edes kaikkein läheisimmälle lapsenlapsella vaan on lasten kanssa aina kovin opettavainen. Häneltä puuttuu tyystin lämmin mummon syli. Luulen, että miehessäni alunperin viehätti minussa juuri se välitön lämpö ja iloisuus joka minusta huokui.

Vierailija
4/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee tuohon silmiin katsomiseen.

Toisaalta; seksi ihan loistavaa. Sellaista halipusimista ei oikeastaan ole. Joskus harvoin kaipaan. Mutta vain harvoin. Tällä hetkellä raskaana viikolla 8 ja itse en kestä kosketusta ollenkaan. Ajatus suutelemisesta oksettaa. ;)

2

Vierailija:

ta ja paljon suoraa puhetta, asioiden jakamista, avoimuutta. Yksityiseen alueeseen on toki kaikilla oikeus; omiin kavereihin, omiin harratuksiin ja omiin ajatuksiin. Ei kaikkea voi jakaa. Mutta parisuhteessa tämä yksityinen tila on meillä ainakin aika pieni. Melkein kaiken voi ja haluaakin jakaa toisen kanssa. Etenkin nyt oman kehonsa ja sen kosketusoikeuden.

Vierailija
5/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sensorisen integraation häiriöstä ja aistiyliherkkyydesä. Löytyy netistä tuolla hakusanalla. Saattaisi löytyä myös sieltä vastauksia äitisuhdeselitykselle vaihtoehdoksi.