Voi kun oli ikävä uutinen tuo sulhasen kuolema.
Kyllä morsian raukalla on nyt paha olla ja tietysti muilla läheisillä. Lämmin osanotto jos tämä vain tavoittaa. Mahtoikohan heillä olla lapsia?
Kommentit (18)
Mutta ei sinun tarvitse viisastella, olisit mieluummin jättänyt kirjoittamatta tuonkin tyhjän kommenttisi!-3
Minäkään en löytänyt ko uutista mistään, anteeks jo valmiiksi ja etukäteen kun olen daiju kun en löytänyt!!!
polttariporukka oli mennyt sukeltamaan. Porukassa mukana muutama kokenut sukeltaja ja vain vähäistä kokemusta omaava tuleva sulhanen. Sulhanen oli ollut turvaköydellä kiinnitettynä yhteen kokeneeseen sukeltajaan, mutta jostain syystä turvaköysi oli irronnut. Sulhanen ei noussut sukelluksista ja etsinnöistä huolimatta polttariporukka ei häntä onnistunut löytämään. Paikalle hälytetty palokunta löysi hänet viimein ja oli vielä hengissä sairaalaan saapuessaan, mutta kuoli seuraavana päivänä.
Mies ja hänen ystävänsä olivat lauttasaaren rannassa sukeltamassa polttareiden jälkeisenä aamuna. Sulhanen sai sairaskohtauksen ja painui veden alle. Saatiin ylös vasta reilu vartin kuluttua ja kärsi vakavasta happivajeesta. Kuoli eilen illalla sairaalassa.
Uhrin polttareita perjantaina juhlinut seitsemän hengen miesseurue oli tullut Vaskiniemenrantaan laitesukeltamaan. Sulhanen oli varsin kokematon sukeltaja, mutta kahdella hänen ystävistään oli runsaasti kokemusta laitesukeltamisesta.
Sulhanen ja yksi hänen ystävistään ehtivät sukeltaa noin parin metrin syvyyteen, kun yhteys sulhaseen katkesi. Miehiä yhdistänyt turvaköysi irtosi tuntemattomasta syystä uhrin kädestä ja hän vajosi pohjaan.
Hätääntyneet ystävät yrittivät turhaan etsiä miestä sameasta merivedestä.
- Jokainen rannallaolija juoksi vaatteet päällä veteen. He etsivät ja etsivät, silminnäkijä kuvaili Iltalehdelle.
Silminnäkijän hälyttämät pelastusviranomaiset löysivät uhrin nopeasti, mutta hän ehti olla pinnan alla noin 20 minuuttia. Viranomaisten mukaan mies oli löydettäessä erittäin huonossa kunnossa.
Iltalehden saamien tietojen mukaan miehen oli tarkoitus juhlia häitään kahden viikon sisällä. Polttariseurueeseen kuuluneet ystävät olivat poliisin mukaan niin järkyttyneitä tapauksesta, ettei heitä voitu kuulla vielä maanantaina.
Onnettomuuden syy on yhä epäselvä. Poliisi tutkii uhrin sukelluslaitteita, mutta myöskään sairaskohtauksen mahdollisuutta ei ole suljettu pois.
Poliisin mukaan on kuitenkin selvää, ettei kyse ollut humalaisten hölmöilystä. Poliisilla on hallussaan videomateriaalia, jossa uhrille annetaan asianmukaista laitesukellusopastusta vain hetkeä ennen onnettomuutta.
Aika keskenkasvusta tekstiä tuntuu tulevan täällä lähes jokaisella. Luulen että av-puolella rekisteröityneet käyvät kirjottelemassa mitä sylki suuhun tuo ilman nimimerkkiä ja tuolla muilla palstoilla sitten tulee pikkusen asiallisempaa tekstiä.
Itse alan olla ihan saatanan kyllästynyt siihen että ihmiset on pääosin aivan hemmetin tyhmiä. Siis tyhmiä.
onko vaikea auttaa kanssaihmisiä? Sinuakin auttaa joskus vielä joku sinulle entuudestaan tuntematon ihminen joten suuta soukemmalle, siskoseni!
Et vaikuta itsekään kovin viisaalta. p.s mä ainakin löysin sen uutisen heti mutta en ala muita haukkumaan tyhmäksi :)
Edellinen viestini oli ensimmäinen tässä ketjussa. Valehtelematta olen vastannut aina asiallisesti jokaisen viesteihin ja varsinkin silloin, jos jotain asiasta tiedän. Olen myös toivonut että saisin omiin kysymyksiini asiallisia vastauksia, mutta se on ollut lähestulkoon turha toive. Tarkoitin vain sitä, että harmittaa juurikin tuollainen " enpäs kerro" -meininki täällä. Puhumattakaan siitä että solvataan kysyjää.
Tyhminä pidän niitä ihmisiä jotka täällä nimittelevät toisia tyhmiksi jonkun viestin perusteella!
t.24
Vaikka tiedän etten siihen vastausta saa...