Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin sormusta pikkurillissä, yksi tuttu katsoi ihmeissään.

Vierailija
12.02.2008 |

Se kuulemma tarkoittaa että on lesbo?!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LESKET pitivät vihkisormustaan pikkurillissä.

Eikös L:t pidä sormusta peukalossa?

Näin karkeasti yleistäen.

Vierailija
2/16 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä voi päätellä että olet joko lihonut tai muuten turvonnut (raskaana?)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu oikeassa pikkurillissä kultainen sormus jo 15 vuotta. Vasemmassa nimettömässä on kyllä semmonen määrä kultaa ja timantteja ettei voi erehtyä siviilisäädystä...

Vierailija
4/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei takuulla tarkoita että on lespo.

Vierailija
5/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuulee

Vierailija
6/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskeles. Enpä tiennytkään seurustelevani lepson kanssa. Mielenkiintoista...

Vierailija
7/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lesboilla oli se sormus ja homoilla oikeassa korvassa korvis joskus muinoin.

Vierailija
8/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, alkujaan se on ollut merkki kuninkuudesta (tai jostain todella korkeasta arvosta). Meillä niitä kutsutaan kunkkusormuksiksi. Seksuaaliseen suuntautumiseen en pysty liittämään sitä edes unissani.

Vierailija
9/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:30"]

No, alkujaan se on ollut merkki kuninkuudesta (tai jostain todella korkeasta arvosta). Meillä niitä kutsutaan kunkkusormuksiksi. Seksuaaliseen suuntautumiseen en pysty liittämään sitä edes unissani.

[/quote]

Toisin sanoen tuo kertoo paljon enemmän tutustasi kuin asioiden oikeasta laidasta.

Vierailija
10/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, olen tietämättömänä ollut lesbo vuosikymmeniä, jos pikkusormisormus on sen merkki. Seiskakymppinen äitinikin sitten on, vaikka on naimisissa isäni kanssa. Hän sntoi vielä lahjaksi pikkusormeen laitettavan sormuksen, joten kehottiko hän minua vaihtamaan heterosta homoksi??

Vierailija
11/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan homoilla oli sormus pikkurillissä. Tuo oli ajalta ennen korvista.

Vierailija
12/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutenöörisormus? ;)

Vierailija
13/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sitä tarkoittanut vielä 2000-luvullakin. Tosin ei sitä enää pidetä mustavalkoisena vaan myös hetero voi pitää sormusta pikkurillissä, ja eritoten muistaakseni vasemmassa. Muistan kuulleeni tuon jutun joskus teininä mutta ei sitä kukaan ota vakavissaan. Itsekkin joskus pidän sormusta pikkurillissä vaikka ihan täysin hetero olenkin.

Olen syntynyt 90-luvulla 

Vierailija
14/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:22"]

Kyllä se on sitä tarkoittanut vielä 2000-luvullakin. 

[/quote]

Ehkä teidän piireissä.

Vierailija
15/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Paavin sormus pikkurillissä?

Vierailija
16/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se on sitä tarkoittanut vielä 2000-luvullakin. Tosin ei sitä enää pidetä mustavalkoisena vaan myös hetero voi pitää sormusta pikkurillissä, ja eritoten muistaakseni vasemmassa. Muistan kuulleeni tuon jutun joskus teininä mutta ei sitä kukaan ota vakavissaan. Itsekkin joskus pidän sormusta pikkurillissä vaikka ihan täysin hetero olenkin. Olen syntynyt 90-luvulla "

Hui. en ole tätä juttua tiennyt ennen, mutta seuraavan kerran kun näen tutun 5 -lapsen äidin, jolla on jostain syystä aina (yli 30 vuotta) ollut pikkurillisssä sormus, niin lupaan kertoa terveisiä hänelle ja hänen miehelleen (lasten siälle), jolla on korvis toisessa korvassa, mutta se taisi olla 50 vuotislahja vaimolta . Olen syntynyt kauan ennen 90 -lukua. Merkitseekö sekin jotain, että lapsista vanhin on laittanut itselleen, miltei huomaamattoman nenäkorun.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme