koska ottaisit yhteyttä mieheen ?
Mulla on aina tahtonut jotenkin mennä nää miesjutut pieleen, kun olen ehkä liian innokas !? En jaksa odotella päivä/viikkokausia, että miehestä kuuluisi, vaan laitan itse viestiä sinnepäin. Ehkä sitten pitäisi vain uskoa, että miestä ei kiinnosta jos hänestä ei kuulu !?!
Mutta nyt on taas yksi mielenkiintoinen mies tavattu baarissa, ja viestiteltykin yhtenä päivänä. Hän laitti vielä viimeiseksi, että oli kiva kun otit yhteyttä ja olisi jatkossakin...
Odotanko nyt siis, että miehestä kuuluisi jotain, vai olenko liian tyrkky jos itse laitan jälleen viestiä ? Ja koska laitan etten ole liian tyrkky ? :D
Auttakaa, etten taas pilaa kaikkea liialla innokkuudella...
Kommentit (9)
itse olen aina ollut niin " vanhanaikainen" , että olen odottanut miehen olevan se aktiivisempi osapuoli suhteen alkutaipaleella. Minä siis varmaan vain odottaisin, että mies ottaa yhteyttä, mutta voihan olla, että mies olisi hirveän iloinen jos sinä laittaisit viestin.
valitan, miehet on niin alkeellisia otuksia, että jos ne on innoissaan, ne ei pysty pysymään pois helmoistasi. Jos pystyvät oleen irti sinusta, heitä ei kiinnosta tarpeeksi. Jos lähdet tyrkyksi, he kyllä ottavat mitä tarjotaan, mutta tipauttavat kyydistä heti kun se varsinainen osuu kohdalle, ja sillä välin kohtelevat kuin p***kaa.
Kokeiltu on. Suosittelen: odota.
on mun neuvo. Mulla on laaja miespuolinen ystäväpiiri ja toki ennen olen itsekkin ollut mukana tässä dating gamessa ja sen olen oppinut, että mies on saalistaja (okei, on niitä poikkeuksiakin...) ja mitä etäisempi olet, sitä enemmän mies susta kiinnostuu. Olen nähnyt miesten naureskelevan naisten lähetämille tekstiviesteille ja itsekkin nähnyt säälittäviä yrityksä naisilta...odota nyt vaan kiltisti, jos se mies susta on kiinnostunut kyllä se ottaa yhteyttä
Jos haluat ottaa yhteyttä niin otat. Jos mies on kiinnostunut, ilahtuu hän varmasti. Ei kiinnostunut mies voi mitenkään pitää sua yli- innokkaana.
Mun mielestä on hölmöä ylipäänsä miettiä tällaisia. Kaikista parasta on olla oma itsensä ja toimia juuri niin kuin itsestä tuntuu. Kaikki pelaamiset ja yritykset olla toiselle mieleinen vaan vääristää sitä kuvaa millainen oikeasti olet. Sitten jossain vaiheessa naamiot putoavat ja hämmennys on suuri kun toinen osoittautuukin ihan toisenlaiseksi kuin millaiseen luuli tutustuneensa. Eli teet juuri nin kuin sinä haluat tehdä :)
ei tässä nyt sitten tiedä mitä tekisi.
Ehkä sitten vain odotan, mutta jos miehestä ei kuulukaan mitään.. !?!
Kuitenkin hän vihjaili, että olisi mukava jos jatkossakin ottaisin yhteyttä...
Aargh, miksi aina on niin vaikeaa
Ilman muuta jos se ihana mies ottaa yhteyttä , ei minusta tarvitse olla cool, vaan juuri niin ilahtunut kuin miltä tuntuu. Ehkä ei että " ajattelin että et ikinä soita" ....
Mutta olen kokenut tuon saman tuskan ja odotuksen, enkä voi muuta sanoa kuin että aina se ei ole molemminpuolista. Jos se on, hän kyllä ottaa yhteyttä. Jos on niin nysvö ettei muka uskalla soittaa vaikka olet antanut kaikki viestit, niin et edes halua häntä, on sitten henkisellä puolella liikaa ongelmaa. Jos on normaali lämminverinen mies, ei pysty kovin kauaa pysymään kaukana ihanasta naisesta jota hän ei saa mielestään.
Toivotaan että se olet sinä...
t. 40 v.
kiva jos sinä ottaisit yhteyttä, niin ehkä sinun pitäisi ottaa? ehkä hän tarkoitti, että on heittänyt pallon sinulle tuolla vihjeellään, ja odottaa nyt yhteydenottoa.
Sinuna laittaisin vielä yhden viestin, vaikka että " nähdäänkö viikonloppuna" tms - jotain mihin hänen on pakko vastata muutakin kuin " oli kiva kuulla sinusta" . Jos mies kiemurtelee eikä sovi tapaamista, niin anna olla. Se vaan pitää sinua roikkumassa.
Milloin tämä viimeinen viesti tuli?