Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoja imetysvaatteita?

12.02.2008 |

Mistä olette hankkineet kivoja imetysvaatteita (nettikaupat, pääkaupunkiseudun putiikit)?

Esikoisen kanssa oli käytössä lähinnä Boobin imetyspaitoja, mutta nuo on aika tylsiä pidemmän päälle. Nyt olen hankkinut yhden Missymomin imetyspaidan ja pari vanhaa Boobia on myös käytössä. Jotain muuta pitäisi vielä keksiä. Ei mitään H&M kamaa kuitenkaan eli ei haittaa vaikka maksaakin vähän enemmän, jos näyttää hyvältä ja on toimiva.

Onko jollakin kokemusta Bara Glad imetysvaatteista?

Myös vinkit " normaaleista" vaatteista, joissa voi imettää julkisestikin, otetaan ilomielin vastaan.

Imetyksen mahdollistavat juhlavaatteetkin olisi hakusessa, joten niihinkin olisi kiva saada jotain vinkkiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin imetyspaitoja pääasiassa Bebesiltä Kampista ja POP:sta. Imetyspaitoja myydään myös ainakin Beluassa, Stockalla ja HM:llä. Imetyspaitojen kanssa nyt talvella olen usein käyttänyt edestä napeilla tai vetoketjulla avattavaa neuletakkia, tällä yhdistelmällä on ollut helppo imettää huomaamattomasti ihan missä vain.

Vierailija
2/2 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin nettiemon ja bebesin sivuilta loytyy. Onhan noi Boobit vahan tylsia, mutta siella on niita imetystoppeja aika montaa varia ja itse ajattelin yhdistaa niihin erilaisia ihan tavallisten mallistojen neuletakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla