Nonniin! Nyt ne sanoi tuolla TV2:n uutisissakin sen
ELÄMÄKERTA, ei siis elämänkerta.
Täällähän oli pitkä ketju miss suomen lapsellisuudesta ja sen ketjun ap:n " ompa" sanan käytöstä.
Ja joku sanoi, että elämänkerta on oikeasti elämäkerta. En itse olut törmännyt elämäkertaan, ennenkun siis nyt!
Kommentit (25)
uutissakin lukija sanoi että " no-niin, nyt se on sitten pohjoisnapa puoleksi sulanut ja jääkarhut suuntaa uimalla Suomen lappia kohti."
Tiedän kyllä esim. 2:n keromat jutut. Nopeasti kirjoitettuna mulle tulee usein paljonkin virheitä.
Kyse oli elämänkerrasta. Olen luullut sen olevan elämänkerta ja nyt kuulin virallisestikin sen olevan elämäkerta.
Ja sen missi-ketjun ap, väitti jatkuvasti, että onpa on ompa, vaikka se hänelle perusteltiin, miksi se on onpa.
Mutta oikokaa vaan munkin kielioppia! En ota nokkiini, niinkun jotkut muut. -ap
Keromaa...
Mutta voi myös kirjoitta no, niin. -ap
Et osaa suomea, eikä osannut se toinen ap. Eli?
Vierailija:
uutissakin lukija sanoi että " no-niin, nyt se on sitten pohjoisnapa puoleksi sulanut ja jääkarhut suuntaa uimalla Suomen lappia kohti."
Ja ymmärrätkö sinä mikä on ap-sanan pointti? Yleensä täällä kysytään ap:ltä asioita. Sinä kysyit 7:lta, vaikka kyseessä oli siis ap?
Mikä oli seiskattelusi pointti? -ap
Se kirjoitus numero 7 on kuitattu " ap:n" nimiin, muttei sittenkö ole ap:n? Onko tämä?
9
sinähän sanoi että tämä ao. sana kirjoitetaan isolla ja siitä vielä esimerkin siihen laitoit eli KIRJOITAAN ISOLLA ! usempi kirjain oli siis havannollisesti kirjoitettu pölkkykirjaimilla.
siis näin.. sinähän puhut ihan pötyä. -6.
ja nro 9 kommentoi sitä. Yleensä tavataan osoittaa sanat ap:lle ei myöhemmälle numerolle, vaikka ap sis niillä kirjoittaisi.
9 olisi siis kuulunut kysellä ap:ltä ei 7:ltä. Ymmärsitkö?
Kuten jos sinä komentoit tätä, niin sinä osoitat kommentit ap:lle, et tälle myöhemmälle numerolle. -ap
Vierailija:
sinähän sanoi että tämä ao. sana kirjoitetaan isolla ja siitä vielä esimerkin siihen laitoit eli KIRJOITAAN ISOLLA ! usempi kirjain oli siis havannollisesti kirjoitettu pölkkykirjaimilla.
kommentille, johon vastaa... Haloo...
Yleensä kommentit osoitetaan ap:lle. Joissain ketjuissa on aina noita tylsimyksiä, jotka osoittavatkin sanansa myöhemmälle numerolle, joka on ap.
Mutta enemmistö osoittaa ap:lle. -ap
Kommentti on aina johonkin kirjoitukseen. Kuten minä nyt kommentoin sinun puheenvuoroasi, numeroa 23, vaikka olisitkin myös ap tai esim. 6.
23
po. " jääkarhut suuntaavat" eikä " jääkarhut suuntaa" .
Minä kommentoin nyt ap:n kirjoitusta 26, en ap:n ekaa kirjoitusta tai viidettä tms.
Niin oleellisista asioista kiistellään!
Vierailija:
Siis äidinkielestä kyse? Saanko korjata muutaman virheen?
Miss Suomi kirjoitetaan isolla ja Olut? Siis " ollut" tarkoitat?