Nyt sitten ennenkuin
joku alkaa taas älisemään. Sanon, että tänään täällä olleista lukuisista downia käsittelevistä ketjuista ei yksikään ole minun tekemäni. Mielenkiinnolla olen lukenut ja olen iloinen, että aiheesta keskustellaan. T: seuudenvuodentoiveketjualoittaja.
Kommentit (6)
ja nyt tämä koko palsta on päivästä toiseen täynnä aborttia ja downeja. KIITOS VAAN VTUSTI!
Ihmettelen että eikö noi fanaatikot tajua sitä? Enpä olisi henk. koht. ikinä uskonut, että joku nettipalsta saisi minut tuntemaan antiapatiaa jotain viatonta ihmisryhmää kohtaan, mutta niin on vaan käynyt. Jo sana down saa ärsyyntymään kun näitä ketjujen otsikkoja selailee.
Minun kohdaltani tällä palstalla tapahtuva kaikkien ihmisten tasa-arvon puolustaminen ja kaikkien elämän puolustaminen tulee kestämään tässä laajuudessa vain tämän vuoden. Niinhän lupasin. Tosin nytkin on lipsunut, enkä ole ehtinyt tehdä yhtään aiheeseen liittyvää aloitusta moneen päivään. Olin matkoilla.
Vierailija:
Voidaan laittaa pystyyn keräys.
En ole kirjoittanut tällä sivulla tällä hetkellä esillä olevaa down-aiheista ketjua! Enkä mitään muutakaan ketjua kuin tätä johon nyt kirjoitan, tänä iltana.