Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin äsken 8 vuotiasta tyttöäni =(

Vierailija
11.02.2008 |

Siis läppäsin kasvoille kun jäi kiinni toistuvasta valehtelusta.

Olen paska äiti ja ansaitsen saada itse turpiin!

Tyttö itkee huoneessaan ja mies lähti pois kotoa kun suuttui minulle,sanoi että on pakko lähteä ettei lyö minua.

Menen kohta juttelemaan tytölle kunhan rauhotun itse vähän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa sekä lyöminen ja muunnellun totuuden puhuminen.

Jäitä hattuun sinulle, kaikki tekee virheitä, josta voi ottaa oppia. Käy kirjastosta kysymässä joku lasten kirja, mikä kertoo totuuden puhumisen tärkeydestä ja lukekaa se yhdessä.

Vierailija
2/4 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonommin menisi, jos et edes kokisi tekeväsi vääryyttä. Voimia, koko perheelle! Pyytäkää ja antakaa anteeksi! Rukoilkaa Jumalaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on aina juteltu lapsen kanssa, olen tosissani yrittänyt parantaa tapani. Silti häpeän itseäni, malli on tullut kotoani. Meillä saatiin remmistä, hengarista, ym. Voimia.

Vierailija
4/4 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä ilmaisuja: " äiti teki väärin, mutta..." Lyöminen on väärin, mutta..." Siis niin, että syyllistäisit lasta. Valehtelu on rumaa ja väärin, mutta lyöminen oli vielä rumempaa, erityisesti koska sinä olet aikuinen ja lapsen vanhempi.

Kaiken tämän sanottuani toivon, että saatte asiat sovittua ja sinäkin saat itsellesi mielenrauhan. Kannattaa varmaan itsekin miettiä, miksi niin pahasti keitti yli? Onko elämässä muita juttuja, jotka painaa mieltä? Kovasti tsemppiä ja voimia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan