Löllypyllyt not 4-ever 7.viikko alkaa
Uusi viikko käyntiin taas!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=106&m=12365864&p=1&tm…
Ja siinä vielä viime viikon jutustelut!
Kommentit (23)
ymmärsinkö oikein, että olet saanut nyt noi 25kg raskauden myötä tullutta kiloa pois? Oot kylä jaksanu tosi hienosti! Kuinka pitkällä aika välillä sait noi kilot karisemaan? Kiinnostaa, kun kerran itsellekin tuli aika saman verran tuota painoa.
... mullekin tuli ihan älyttömästä syömisestä noi reilut 20 kiloa. eli herkkuja vetelin surutta, välillä koitin tsempata, mutta taisi yritykseksi jäädä. ennen raskauttakin olin jo ylipainoinen. painoin 83 ennen raskautta, eli yli 100 kiloa meni rikki loppuajasta. synnärille jäi päivien aikana joku vajaa 10 kiloa ja kotona laski sitten reipasta tahtia muutama kilo. 88 kg taisi pyssätä ja siitä joutui ottamaan sitten tiukempaa linjaa. nythän paino on jotain 82kg. mä olisin super-Onnellinen, jos kesään pääsisin 70 kg, en muista koska olisin ollut edes 75 kg... MIKSI SE ON NIIN VAIKEATA?! siis olla pistämättä kaikkea epäterveellistä=rasvaista suuhun?! hyvin tiedän periaatteen, että laihtuisi, kun vain suu ja kädet tottelisivat aivoja ;-) HUOH.
Heh. Oon niin laiska etten jaksa tästä nousta keittiöön kattomaan kalenteria.
Piba kyseli että paljonko tuli painoa raskauden myötä.
Mulle tuli huimat 23-25kg myös raskauden myötä. Ne ekat viisi kiloa lähti pois aika nopeesti kun kotiuduin sairaalasta mutta sen jälkeen on tasaseen tahtiin pudonnut välillä enemmän ja välillä vähemmän ja välillä on tullut takapakkia ja paino noussutkin mutta nyt viime kuukausien aikana oon saanut painon joka viikko vähän putoamaan.
Ne kilot sillon raskauden aikana tuli kun ajattelin :) että no nyt saan mässäillä eikä tarvi seurata painoaan kun joka tapauksessa se maha siinä kasvaa. Niinpä...kasvohan se maha mutta jos olisin tiennyt kuinka vaikeaa sen raskauden jälkeen on taas palata mittoihin niin olisin ehkä vähän tarkempaa katsonu mitä suuhuni pistän :)
Perjantaina puntari näytti 67kg...Enää kaksi kiloa niin olisin tavoite painossa!!! Vaikka siihen tavoite painoon pääsenkin niin olen silti vielä tukevammassa kunnossa kuin ennen raskautta mutta oon ainakin pässyt sitten jo voiton puolelle ja saan huokaista helpotuksesta. Kun ei vaan sitten alkaisi se syöpötelyputki ja lihoisi taas uudestaan..
On kyllä totta, että lihoa voi kyllä äkkiä ja helposti mutta laihtuminen sitten onkin vaikeempaa.